Skriker man en hel kväll från halv 9 till 3 så är man inte bara hes efter de, man får grymt ont i halsen också. MITK3!
Skriker man en hel kväll från halv 9 till 3 så är man inte bara hes efter de, man får grymt ont i halsen också. MITK3!
du, min vän i livet
jobbar man och sliter mycket så blir det en välbehövlig slant i slutet av månaden ....
Adrians kvinna
Att inte förlåta är som att försöka förgifta någon annan genom att själv dricka gift.
du, min vän i livet
att bli arg resulterar bara i att man inte kan kontrollera sig själv åså förlorar man pengar
Jag är verkligen inge bra på teater.
Det ligger tomhylsor i parken
Våra fötter är en meter
över marken
det spelar ingen roll hur länge jag går i terapi
jag kommer alltid att vara den som är utanför huset och tittar in genom fönstret.
jag kommer aldrig ändras
fan jag orkar inte mer. skit, skit, skit.
Signatur.
Man bör inte skjuta upp saker till sista sekunden, det blir bara jobbigt då
Vi älskar att avsky varandra för att sedan ligga så fort vi ses och sen avsky varandra igen. Fint.
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Kom igen nu, månflickan.
Det ordnar sig! Även om det kräver tålamod.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Grönt te med mintsmak luktar och smakar tandkräm.
Låt dom komma nu
Det går över, det går över, det går aldrig över...
insåg för länge sen iof. men det kommer aldrig bli bra.
anna
blogg
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/