Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 54

Ämne: DVD

  1. #31
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jun 2005
    Ort
    Vetlanda , Sweden.
    Inlägg
    32

    Standard

    Varför ska folk ta allting som att man klagar här. Jag tycker att boxen är en jättekul grej. Men min undran är liksom varför dom inte har skickat med en DVD med iaf alla videos på då det inte borde bli en jättestor extrakostnad och många fans säkert skulle vilja ha det. Och videosen är väl inget som dom vill hålla på. Sen hade jag inte förvä'ntat mig några liveklipp, men det hade vatt kul att se det men det är definitivt inget jag klagar på. Jag förstår Jocke som blir lite lack på dom som skriver här ibland.
    \"och du & jag håller andan och håller händer i språnget,
    det är inte så långt hem\"

  2. #32
    Medlem Jolenes avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Norge
    Inlägg
    1 427

    Standard

    Jeg tror de fleste kunne tenkt seg en DVD, men så fort man skriver det blir man sett på som en som gnåler og aldri blir fornøyd.
    Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...

  3. #33
    Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    38 827

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Jolene Visa inlägg
    Jeg tror de fleste kunne tenkt seg en DVD, men så fort man skriver det blir man sett på som en som gnåler og aldri blir fornøyd.
    Självklart ska man kunna ha drömmar om en dvd någon dag, utan att betraktas som gnällig eller missnöjd. Jag hade mer än gärna sett en dvd med kent i butikerna. Samtliga videos 1995-2008, om inte annat. Detta kanske kryddat med ett antal TV-framträdanden (live och kanske även intervjuer).

    Väldigt tråkigt om det aldrig skulle släppas någon dvd med deras videos. I tider då vissa artister verkar släppa dvd's lika ofta som skivor, så skulle det vara kul med i alla fall en kent-dvd. Samtidigt är det väl, tyvärr, bara att gilla läget fram till den dag det i så fall blir aktuellt. Eller inte.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

  4. #34
    Medlem tricksters avatar
    Reg.datum
    Jul 2004
    Ort
    Thessaloniki, Greece.
    Inlägg
    268

    Standard

    I feel that after the box there might be a dvd released
    It feels right to release a dvd after the box.
    At least it would be nice to have the videos in high quality
    and its not bad to hope
    ett perfekt substitut

  5. #35
    Medlem Marishkas avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Ort
    Bonn, Tyskland
    Inlägg
    782

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av trickster Visa inlägg
    I feel that after the box there might be a dvd released
    It feels right to release a dvd after the box.
    At least it would be nice to have the videos in high quality
    and its not bad to hope
    Actually this discussion had been several times here in the forum, and it doesn't seem as kent would ever release a DVD (though I still keep on hoping for it too :P)
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    History knows no conjunctive!

  6. #36
    Medlem tricksters avatar
    Reg.datum
    Jul 2004
    Ort
    Thessaloniki, Greece.
    Inlägg
    268

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Marishka Visa inlägg
    Actually this discussion had been several times here in the forum, and it doesn't seem as kent would ever release a DVD (though I still keep on hoping for it too :P)
    I know but I hope too
    Things change and you never know
    ett perfekt substitut

  7. #37
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Stockholm, , Sweden.
    Inlägg
    346

    Exclamation

    Kent kan snart vara det enda existerande bandet i världen signat till ett större skivbolag,... som aldrig släppt en live-dvd!......

  8. #38
    Nybörjare mrlis avatar
    Reg.datum
    Sep 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    26

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Blåjeans-Calle Visa inlägg
    Kent kan snart vara det enda existerande bandet i världen signat till ett större skivbolag,... som aldrig släppt en live-dvd!......
    Imponerande!
    Det känns som när jag kom hit, way back in '94.

  9. #39
    Medlem ErikFribergs avatar
    Reg.datum
    Oct 2008
    Ort
    Karlskrona, Nereihörnet
    Inlägg
    280

    Standard

    Undrar om de har några osläppta inspelade spelningar? =)
    Något som flög in via TV:n
    kan nuförtiden få mig ur balans...

    Adda gärna: EriikFriiberg@hotmail.com

  10. #40
    Medlem ErikFribergs avatar
    Reg.datum
    Oct 2008
    Ort
    Karlskrona, Nereihörnet
    Inlägg
    280

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av ErikFriberg Visa inlägg
    Undrar om de har några osläppta inspelade spelningar? =)
    Det kanske kommer en liknande box med små klipp ifrån hela deras karriär, man vet aldrig :P
    Något som flög in via TV:n
    kan nuförtiden få mig ur balans...

    Adda gärna: EriikFriiberg@hotmail.com

  11. #41
    Min dröm är din
    Guest

    Standard

    Men tillsvidare får vi nöja oss med ZTV-bandningar från 90-talet... VHS-kvalitet om något!

  12. #42

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av benjamin_syrsa Visa inlägg
    Här är en blygsam lista på vad jag saknar:

    • Actionfigurer på alla medlemmarna som är böjliga så att man kan placera dem i olika poser.
    • Ett Kent-sminkkit i kromat svart med en liten spegel på insidan.
    • En loggbok över ALLA citat Jocke någonsin kastat ur sig så att alla kan känna sig lugna över att de inte gått miste om något. Även the uncut versions som man inte fick höra, så som "Det är vackert ibland... inte ikväll dock.".
    • En dvd-film med titeln "Martin sover" som innehåller tre timmar när Martin tog en nap på en soffa i repan. Innehållandes självklart extramaterial och gag reel.
    • 747 st pärlor från förra december som glider som vatten innan allting tar slut och formas till cowboys som ger din skugga 400 slag på nära håll, den har ingen chans. Ingen kommer att tro dig när du berättar om det däremot.
    • Harris personliga diktsamling med dikttitlar som "Det är inte lätt att vara finne" och "Bortglömd i Staterna".
    • Ett kontrakt där alla medlemmarna har skrivit på att de underkastar sig alla fans och att vår vilja är deras lag. På så sätt blir alla nöjda och glada.


    Men annars kan jag inte påstå att jag är missnöjd.

    • en folder som inneholder en kode for det nye kenttapetet som kun kan hentes ut hos utvalgte ikea-sentre, og kun utleveres mot koden:
    • eksklusiv billett som gir rett til å hente ut det spesielle kent-skapet på ikea
    • billett til omvisning i psykbunkeren (martin og sami som omviser, jocke serverer lunsj og markus serverer)
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!



  13. #43
    Erfaren medlem dödgrävlings avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Ort
    Muppsala
    Inlägg
    2 456

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Sorrow Visa inlägg
    • en folder som inneholder en kode for det nye kenttapetet som kun kan hentes ut hos utvalgte ikea-sentre, og kun utleveres mot koden:
    • eksklusiv billett som gir rett til å hente ut det spesielle kent-skapet på ikea
    • billett til omvisning i psykbunkeren (martin og sami som omviser, jocke serverer lunsj og markus serverer)
    Ge mig ! xD Sexig tapet alltså.
    Jag har gärna grytet i sandjord.
    Creds till sundance_danne
    Min wombat är närsynt.

  14. #44

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av dödgrävling Visa inlägg
    Ge mig ! xD Sexig tapet alltså.
    m-m
    Det finnes et bilde av det skapet også, men søtten om jeg vet hvem som posta det!
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!



  15. #45
    Medlem Marishkas avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Ort
    Bonn, Tyskland
    Inlägg
    782

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Sorrow Visa inlägg
    • en folder som inneholder en kode for det nye kenttapetet som kun kan hentes ut hos utvalgte ikea-sentre, og kun utleveres mot koden:
    • eksklusiv billett som gir rett til å hente ut det spesielle kent-skapet på ikea
    • billett til omvisning i psykbunkeren (martin og sami som omviser, jocke serverer lunsj og markus serverer)
    HAHA!! Jävlakul idé!!
    (och jag älskar tapeten!! Får jag den också i Sthlm? )
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    History knows no conjunctive!

Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •