Jag saknar en DVD med i paketet med åtminstonde alla videos på (några livebilder är nog att hoppas på för mycket)
Jag saknar en DVD med i paketet med åtminstonde alla videos på (några livebilder är nog att hoppas på för mycket)
\"och du & jag håller andan och håller händer i språnget,
det är inte så långt hem\"
Jeg synes også at det ville vært en naturlig del av en sånn box, ja. Bortsett fra det får vi uansett sykt mye mer enn vi betaler for, så jeg klager ikke.
Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen
musik non stop till slut
Det är ingen klagan från mig heller mer än undran.
Ett år med Kent (så nära får ingen gå) samt PSL-intervjun hade ju blivit perfekt som videomaterial.
Du och jag, Döden <3
Jo precis, sen hade man ju inte klagat på att få se nåt klipp från "Den vita konserten" med...
Nått klipp?
Antingen släpper man hela spelningen eller inget alls.
Och eftersom vi inte verkar få mer än tre liveklipp i boxen lär det aldrig hända. Om det fanns tillfälla för ett sådant släpp så vore det nu. Eller så släpper de en separat livebox i framtiden, men den spelningen samt andra inspelningar som förhoppningsvis gjorts genom åren...
Äsch.
Det spelar ingen roll hur mycket material de än hade släppt i dendär boxen. Det finns alltid någonting att klaga på.
Jag är iallafall helnöjd med innehållet.
Och inte minst priset ..
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
Det at det er liveklipp i boxen overhodet er jo ganske utrolig. Passer vel bra å gå tilbake på alt man har sagt nå da, for å tjene penger. For all del, jeg vil ha det, men det sier en del. Drit i å stå for hva du mener, liksom.
Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen
musik non stop till slut
För många jävla box-trådar redan, det räcker.... !!!
alla videos och nya intervjuer på dvd hade varit kul.
den gamla dokumentären känns inte så aktuell. inte heller PSL.
fast detta blir en skitgrym box.
jag fattar inte varför så många klagar
skit för fan i att köpa den om det inte passar
www.kent.nu - en personlig chatt eller en sida om kent?