Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1234
Resultat 46 till 54 av 54

Ämne: DVD

  1. #46
    Medlem ErikFribergs avatar
    Reg.datum
    Oct 2008
    Ort
    Karlskrona, Nereihörnet
    Inlägg
    280

    Standard

    Ganska kul att kent får så mkt kritik av alla olika populärkommunister och "hardcore-fans" när de påstås vara sell-outs för att de sammarbetar med Sony Ericsson!

    Sedan kommer de fram att vi vill ha dem på tapeter ifr Ikea, hmmm...

    Ha ha ha
    Något som flög in via TV:n
    kan nuförtiden få mig ur balans...

    Adda gärna: EriikFriiberg@hotmail.com

  2. #47

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av ErikFriberg Visa inlägg
    Ganska kul att kent får så mkt kritik av alla olika populärkommunister och "hardcore-fans" när de påstås vara sell-outs för att de sammarbetar med Sony Ericsson!

    Sedan kommer de fram att vi vill ha dem på tapeter ifr Ikea, hmmm...

    Ha ha ha
    Jeg har aldri hevda at de er sellouts, og dessuten var jeg en smule ironisk med det tapetet.. Men veggen er fin, den! All ære til den forumiten som har malt den (og den andre som malte sine ikea-skap med 4 kent-siluetter..) Riktig pent var det
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!



  3. #48
    Medlem ErikFribergs avatar
    Reg.datum
    Oct 2008
    Ort
    Karlskrona, Nereihörnet
    Inlägg
    280

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Sorrow Visa inlägg
    Jeg har aldri hevda at de er sellouts, og dessuten var jeg en smule ironisk med det tapetet.. Men veggen er fin, den! All ære til den forumiten som har malt den (og den andre som malte sine ikea-skap med 4 kent-siluetter..) Riktig pent var det
    Haha, jag förstod att du var ironisk! Det var jag också, det var inget mot dig utan snarare så såg jag bara en möjlighet att ge mig på alla Sony-avtals-kritiker! =)

    Förövrigt kan jag mkt väl tänka mig att en tapet skulle kunna vara snygg även om det känns lite tråkigt om Ikea skulle ha en =) Det är mkt roligare när olika merch är lite svårtillgängliga :P Annars blir det lätt som kurt cobain- posters eller Ramones-t's, de finns överallt! :P
    Något som flög in via TV:n
    kan nuförtiden få mig ur balans...

    Adda gärna: EriikFriiberg@hotmail.com

  4. #49

    Standard

    Men forsåvidt er jeg litt enig med trådstarter. Det hadde vært knall om musikkvideoene til kent ble solgt på dvd. De er jo laget for å bli sett, og kenterne går jo god for dem. Og så har de jo en mulighet til å tjene litt på dem. De blir jo allerede spredd via div saiter, samt via youtube, men i en helt grusom kvalitet.
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!



  5. #50
    Medlem ErikFribergs avatar
    Reg.datum
    Oct 2008
    Ort
    Karlskrona, Nereihörnet
    Inlägg
    280

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Sorrow Visa inlägg
    Men forsåvidt er jeg litt enig med trådstarter. Det hadde vært knall om musikkvideoene til kent ble solgt på dvd. De er jo laget for å bli sett, og kenterne går jo god for dem. Og så har de jo en mulighet til å tjene litt på dem. De blir jo allerede spredd via div saiter, samt via youtube, men i en helt grusom kvalitet.

    De skulle vara spännande att se hur låtlistan hade sett ut isf :P Den bästa turnen hittills var enligt mig den efter D&JD :P
    Den kraften och den inramningen (tält&10 000 i publiken) passade verkligen perfekt för kent just då, de verkade trivas och det var den bästa Kent-spelningen jag sett!
    Iofs vet jag att det är många på det här forumet som sett fler än mina 7 Kent-spelningar men ändå... Det hade gjort sig j*vligt bra inspelat! =D
    Något som flög in via TV:n
    kan nuförtiden få mig ur balans...

    Adda gärna: EriikFriiberg@hotmail.com

  6. #51

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av ErikFriberg Visa inlägg
    De skulle vara spännande att se hur låtlistan hade sett ut isf :P Den bästa turnen hittills var enligt mig den efter D&JD :P
    Den kraften och den inramningen (tält&10 000 i publiken) passade verkligen perfekt för kent just då, de verkade trivas och det var den bästa Kent-spelningen jag sett!
    Iofs vet jag att det är många på det här forumet som sett fler än mina 7 Kent-spelningar men ändå... Det hade gjort sig j*vligt bra inspelat! =D
    Dessverre for meg har jeg bare 2 kentkonserter bak meg. Men hvilke to konserter! Begge i sommer. DOJD er min favorittplate, så jeg tenker meg at turneene var bra.

    Vi vet jo at stadion-konserten er på teip, men jeg respekterer kents ønske om å holde det "privat". Men musikkvideoene er jo sånn delvis frigitt, i og med at alle musikkstasjoner har eksemplarer. Og da ser jeg ikke noe hinder for å la oss andre ta del i disse.

    Men, fyfan, ikeas "etuna"-kolleksjon i begrenset opplag hadde vært snasen!
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!



  7. #52
    Medlem ErikFribergs avatar
    Reg.datum
    Oct 2008
    Ort
    Karlskrona, Nereihörnet
    Inlägg
    280

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Sorrow Visa inlägg
    Dessverre for meg har jeg bare 2 kentkonserter bak meg. Men hvilke to konserter! Begge i sommer. DOJD er min favorittplate, så jeg tenker meg at turneene var bra.

    Vi vet jo at stadion-konserten er på teip, men jeg respekterer kents ønske om å holde det "privat". Men musikkvideoene er jo sånn delvis frigitt, i og med at alle musikkstasjoner har eksemplarer. Og da ser jeg ikke noe hinder for å la oss andre ta del i disse.

    Men, fyfan, ikeas "etuna"-kolleksjon i begrenset opplag hadde vært snasen!
    Ja, även den senaste turnen var grym, måste dock säga att publiken i Karlskrona, Blekinge (där jag bor) inte alls var något vidare! Det drar ju ner intrycket något enormt! D&JD Är min favoplatta också, blir liksom inte bättre än så!

    Jag brukar inte kritisera Kent (eller några andra band heller för den delen) när det gäller vad de gör med sin egen musik och sitt material. Men jag måste säga att jag tycker det är något taskigt att hålla stadioninspelningen privat då detta är en legendarisk spelning (iaf för ett Kent-fan). För oss som inte kunde vara där hade det varit värt mer än alla boxar i världen att få en sådan release som "Vita Konserten - Stadion 02" Mumma! =D

    Håller dock med om att ett släpp med alla videos inte låter helt fel det heller! =D Vad det gäller E-tuna kollektionen kan jag bara hålla med om att det är en lite kittlande tanke, haha! :P
    Något som flög in via TV:n
    kan nuförtiden få mig ur balans...

    Adda gärna: EriikFriiberg@hotmail.com

  8. #53
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    45

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av bara socker man ser Visa inlägg
    Ett år med Kent (så nära får ingen gå) samt PSL-intervjun hade ju blivit perfekt som videomaterial.
    jag håller med dej
    -------------------
    Ge mig en vinterdrog

  9. #54
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    45

    Standard

    det skulle vara as coolt att ha konserten från strömsholmen/sméstan inspelad på en live dvd.
    ----------------------------
    Ge mig en vinterdrog

Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1234

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •