Min humor...
Min humor...
I'm feeling kinda basic today.
Nej, lika lite som att göra narr av någon med Downs syndrom. Båda är jävligt osmakliga. Uppenbarligen behöver vi moderera den här tråden hårt.
Kan ni inte tänka efter lite lite innan ni postar saker? "Roliga bilder" är inte när man postar saker som bilder på lik, sjukdomar, handikapp etc Tänk om det vore en bild på ert syskon eller liknande? Idioti.
Jag har blivit äldre, saknar glöd
klassikern
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Självdistans är tydligen inget som man har om man har downies i släkten.
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Grejen är väl att om ni skämtar om downs syndrom så skämtar ni om en redan utsatt grupp av människor, onödigt att spä på samhällets fördomar kanske även om det bara är ett skämt.
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Jag tycker att Retarded Policeman är en bra ambassadör för Downies. Jag lyder honom.
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
man kan skämta om folk med downs, svarta, handikappade osv hur mycket man vill men man borde ha vett att förstå att man inte gör det på allmän plats som t.ex det här forumet
och självdistans? det är väl ändå upp till var och en om man ska ha självdistans eller inte? har man en lillebror som har downs och blivit mobbad hela sitt liv pga det så är det inte så himla enkelt att ha självdistans.
Fast hur utsatta är egentligen färgblinda?
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"