Jag har inte samma förutsättningar som andra människor. Jag har alltid drömt om att bli pilot men nej, mitt handikapp hindrar mig från att leva livet och följa mina drömmar. Du kan omöjligen inse hur detta har ärrat mig. Eller när jag i skolan skulle måla bilder och både klasskamraterna och lärarna skrattade åt mina röda träd med bruna löv.
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Fan va torra ni är...
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Mjo, vart går gränsen för vad som får postas här i tråden? Forumreglerna är ju självklara, men annars?
Enligt mig kan man inte jämföra färgblindhet med downs, det låter nästan absurdt.
Sedan att olika människor har olika humor är väl ingen nyhet.
Vad som är moraliskt rätt är något man kan diskutera men gör det då med relevanta åsikter, det blir så löjligt annars.
Jag tycker att Adam postar roliga bilder, woho!
Själv finner jag människor med Downs som söta människor. Så jag ser verkligen inte det som var så hemskt med min bild...
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
Jag tar illa upp av:
* Bilder på judar. Min farmors pappa var med i Naziarmén så jag känner stark tillhörighet med dom och allt med judar får mig att tänka på svartmålningen av nazi-tyskland.
* Bilder på nazister. Min farmors pappasfru var judinna som flydde till svergie samtidigt som hennes man blev avrättad för att han gick på bondpermis för att träffa henne en sista gång.
* Bilder ang. dyslexi. Min bror har dyslexi.
* Bilder ang. främlingsfientlighet. Jag har utländsktpåbrå.
* Bilder som parodiserar Svergiedemokraterna. Min mamma röstar blågult och jag står bakom familjen till 100%.
Senast redigerat av Mr. ? den 2009-03-03 klockan 18:02.
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Lamamasken vill få tyst på allt tjat; fler roliga bilder som inte jag postat!
![]()
Hahaahaha "does he look like a bitch" xD
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
För våldsam eller är den godkänd?
Använt sunt förnuft. Självklart kommer jag personligen ta bort och VARNA (alt stänga av) för främlingsfientliga bilder och porr. Bilder som går ut på att göra narr av eller mobba utvecklingstörda, folk med handikapp etc kommer jag också ta bort. Jag avskyr alla typer över översitterier och mobbning och kommer alltid jobba på att få bort sådant från det här forumet oavsett om det är via bilder eller ord.
Jag har blivit äldre, saknar glöd