Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Nä nu är det dags för lite action! Kom igen, fler människor måste ju ha roliga bilder?
(gissar på att den ovan har varit riktig propaganda från USA, och då blir den mycket roligare!)
Hoppas folk med åsikter åt vänster inte tar illa upp!
En avstickare; helt galet.
O till sist, en Stenmark!
![]()
xD Adam.
Jag ser det roliga med denna eftersom att de alltid påstått sig ha mirakeltabletten de senaste 50 åren.
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Haha, så sant Automatvapen! ^^
Två nya från ett forum.
Haha, hunden i andra bilden! HAHA!
![]()
Senast redigerat av Adam K. den 2009-03-12 klockan 17:55.
nej! kobilderna var ju hemska ju! Sista bilden...![]()
usch...Hemskt jue.
... men varför sitter jag och skrattar som en galning?! liksom, kolla hunden som flyger... BWAHHHHAHAHHAHA!!!![]()
Det ligger i kompositionen i tjurbilden som gör den så ofantligt rolig. Ja det är hemskt som fan med folk som bussar kamphundar på tjurar, blablabla. Men kolla tjurens Steven Seagal-blick i sista bilden, den sista striden och nu kan hjälten återvända hem. Sen hunden som blir ivägslängd i andra bilden är kanske det roligaste jag sett i hela mitt liv.
Men sen är jag ju en kattmänniska också.
oohh... julibarn, känner du igen?
Bifogad fil 3949
(klicka)