det finns ett lag i allsvenskan som alla andra lag tycker det är för gävligt att möta
det finns ett lag i allsvenskan som alla andra lag tycker det är för gävligt att möta
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Haha kom på mig själv att skratta åt Tobbes skämt
Särskilt den där med The Police och Sting. Och Michelindäcken...
och marcus som åker mycket mellan malmö och hässleholm och lund och sådär ibland känner ju till att det finns vissa stationer på den sträckan där det höör till att tågen stannar
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Herregud nu börjar det
When you can live forever, what do you live for?
Stackars Mica...
![]()
hade sting haft en talkshow i tv hade eric gadd kunnat bli hans bisittare
det går som på räls att ta tåget när man ska resa nånstans men det är omöjligt att inte lämna spår efter sig
med miroslav satan har ny islanders en riktig djävul till spelare i sitt lag fast han hade passat bättre i new jersey devils
- Är det någon särskild?
- Det är Johan Wissman
Two penguins were walking across an iceberg. One penguin turned to the second penguin and said, ”You look like you’re wearing a tuxedo.” And the second penguin said, ”Maybe I am.”
Alla barnen var samhällsslavar under 60-talet utom Todd,
för han var mod
Alla barnen åt gräddglass utom Valiant,
för han var laktosintilerant
Alla barnen diggade Håkan utom Sten,
han tyckte att Håkan hade för smala ben
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Alltså den med pingvinen är så skön <3
When you can live forever, what do you live for?
vad sa den engelska salladssåsen när man öppnade kylskåpsdörren?
- please close the door, I'm dressing
varför får jag inte fälla ett träd när agneta fältskog?
Senast redigerat av tobbe non stop den 2009-04-22 klockan 19:05.
varför får inte jag välja ett hus när björn valdegård
varför får jag inte köra grus när tommy körberg?
skämt av loveavtryck
- vilket är ditt favoritbär?
- jocke bärg