Your mother is so fat that the escape velocity at her surface exceeds 3*10^8 M/S
Your mother is so fat that the escape velocity at her surface exceeds 3*10^8 M/S
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
vart skickar man e-post till appleanvändare? till mac-adressen![]()
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Vad gör telefonen på sängen?
Tar sig en lur.![]()
Varför skrattar dvärgar när dom springer...??
Svar: Gräset kittlar deras tenstiklar![]()
vad kör ralph lauren för bil? volkswagen polo
vad kör niklas hillbom för bil? citroën jumper
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
om inte erik gadd satsat på musiken utan istället blivit skådespelare hade han nog mest fått biroller
Vem hade en mamma som var en orre och en pappa som var ett bi? Roy Or(r)bison!
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Två älgar var ute och flög
Plötsligt sa den ena älgen till den andra:
"Du har en bulle i ögat!"
"Va?"
"Du har en bulle i ögat!"
"Va?"
"DU HAR EN BULLE I ÖGAT!"
"Va!? Jag hör inte för jag har en bulle i ögat!"
Den ÄR rolig om man bemönar sig med lite alkohol.
Från nån film:
Doktorn till patienten: Jag har något tråkigt att berätta. Du har Cancer och Alzheimer.
Patienten: Ja, men vilken tur ändå. Har ju inte cancer.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
får mig att tänka en vits min pappa drog en gång.
vad är värst av alzheimer och parkinson? alzheimer för det är bättre att spilla ut halva ölen än att glömma bort vart man ställt den
nästa gång jag är i göteborg ska jag gå in på feskekôrka och be om ett halvkilo lutfisk. därefter ska jag plocka fram ett vattenpass och förklara att jag vill bara förvissa mig om att det verkligen är lutfisk
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod