Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 83

Ämne: Tack !

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Detärbarasakermanser Visa inlägg
    20TH OF DECEMBER MADISON AVENUE
    "åååh...aaah....jockeeee....aaahhhh.........aaaaah hhhh!!!!!!!!"

Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av 016 Visa inlägg
    hört talas om ironi?
    Nej vad är det?

JAG VAR IRONISK!
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

Medlem 016s avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    jag och detärbarasakermanser-amanda tar nog priset i att vara hysteriska när vi ser en viss herr berg. hahahaha öhhhhhhh................beatlemaina.........
    m, men så är ni väl nästan 12 också.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av 016 Visa inlägg
    m, men så är ni väl nästan 12 också.
    nope vi var typ 15 då. jag har aldrig varit så hysterisk i hela mitt liv. efteråt blev jag rädd och undrade vad det var för fel på mig, jag skakade som en jagvetintevad. det var inte med flit i alla fall. jag brukar vara jättelugn när jag ser kent, men inte då minsann. så kan det gå!

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

det var den 4/11-06 ... det hade stått att lisa skulle ha med en hemlig gitarrist,(hm dom tog bort det efter nån dag, men endå) så man kunde väll dra lite slutsatser om att det kanske var joakim. ojojoj, vem var det joakim. B) jag brukar också vara hyffsat lugnt när jag ser kent, men man visste inte om han skulle komma eller inte, sen efter extranummret ställde dom in en till mikrofon,sen kom lisa in på scenen och woallaaa, presenterade hon joakim. fan vad hysteriska vi vart,värsta är att det finns inspelat. hahaha ADFHAFHAR.... ojojoj vad off topic :F

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Embelie Visa inlägg
    Höj gränsen så att man slipper alla drägg. 17 blir bra.
    Ha-ha-ha.

Eller nej, det var ju inte roligt.
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    Ha-ha-ha.

Eller nej, det var ju inte roligt.
    Det var inget skämt.
    Blogg

Erfaren medlem Gustaf-747s avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av SolDansBarn_SunDanceKid Visa inlägg
    Är jag den enda 12 åringen som inte kommer få komma in på kent?
    Jag som verkligen sett framemot de här, jag kommer inte få komma in! Är jag ensam?
    Vad ska jag göööra? Jag kommer typ gråta varje dag tills alla konserter är över och längre fram tills jag ångång får gå.
    Det här blir en rysare för mig !
    men jag är 12 jag kommer vara 12 år och 364 dagar den 23 då jag ska gå :P men det är skitsamma om man är 12 så är det ingen fara, inte om man är 10 eller 11 heller, 13 årsgräns det är inte nåt allvarligt, har man biljett så kommer man in.

Erfaren medlem Gustaf-747s avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Det var inget skämt.
    Isåfall är du patetisk.
    Drägget har fortfarande rätt att komma in ifall det är 17 årsgräns.
    Jag undrar faktiskt vad fan hur man tänker när man tycker att alla som är yngre är supertöntiga och störande och allt möjligt.
    Det jag tycker är konstigast är att man dricker sig full under och innan konserten så att man är bakis och inte har ett minne av konserten dagen efter, går man inte på konsert för att lyssna på musik med folk som gillar samma musik och ha det trevligt?
    det handlar om personligheter inte ålder, jag kan lova att det finns minst lika mycket hysteriskt folk om det är en 17 års åldersgräns.

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Gustaf747 Visa inlägg
    Det jag tycker är konstigast är att man dricker sig full under och innan konserten så att man är bakis och inte har ett minne av konserten dagen efter, går man inte på konsert för att lyssna på musik med folk som gillar samma musik och ha det trevligt?
    Jag går på konsert för musiken och sällskapet.
    Ser inte varför man inte kan kombinera ovanstående med en fylla av varierande grad.

Medlem
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Det var inget skämt.
    Nej men ...fan vad cool du var i så fall!

Jag är själv 17, och med handen på hjärtat så skäms jag över folk som dig, jag känner dig inte, men människor som du kan inte vara något annat än idioter!

Vet själv hur det har varit att missa flera band som man gillar, och när jag väl fyller 18 kommer jag inte att ändra min åsikt, jag kommer tycka att åldersgränser är likförbannat dåligt.

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Gustaf747 Visa inlägg
    Isåfall är du patetisk.
    Drägget har fortfarande rätt att komma in ifall det är 17 årsgräns.
    Jag undrar faktiskt vad fan hur man tänker när man tycker att alla som är yngre är supertöntiga och störande och allt möjligt.
    det handlar om personligheter inte ålder, jag kan lova att det finns minst lika mycket hysteriskt folk om det är en 17 års åldersgräns.
    Aj, det gjorde lite ont.
    Det mesta handlar om fördomar. Jag är full med fördomar, vilket jag tycker är spännande. Det är kul när man blir överbevisad men nästan lika, om inte roligare, när man verkligen ser att man har rätt.
    Ärligt talat så skiter jag i vilka som får komma in och inte, bara det inte påverkar min eller bandets kväll.
    Jag gillar helt enkelt att retas lite. Här inne är många väldigt tacksamma att retas med.
    Blogg

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av xfilipx Visa inlägg
    Nej men ...fan vad cool du var i så fall!

Jag är själv 17, och med handen på hjärtat så skäms jag över folk som dig, jag känner dig inte, men människor som du kan inte vara något annat än idioter!

Vet själv hur det har varit att missa flera band som man gillar, och när jag väl fyller 18 kommer jag inte att ändra min åsikt, jag kommer tycka att åldersgränser är likförbannat dåligt.
    Då är jag väl en idiot då. I don't care.
    OJ!
    Hon bryr sig inte om vad folk tycker, fan vad cool och alternativ hon försöker vara.

Varför låter vi inte 12-åringarna rösta i nästa val också?
    Blogg

Standard

alltså det är ju ålderårsgräns för att kent ska spela högre en vanligt läste jag på aftonbladet. jag tycker alltså , jag ska gå på kent några månader innan jag fyller 13, så whatever och isånnaflll får jag väl skaffa mig öronproppar !
    men jag tycker när det handlar om ljudnivån ska folket få bestämma det själv, om dom ska gå eller inte. Dom kan ju gå ut med att ljudnivån ska va hög. Jag tycker gränsen är liiiite lite onödig, det skulle ju va annat kanske om dom skulle stå och sputa ut öl och sånt på publiken.
    men jag vet inte fortfande om jag ska gå.
    men andra jag har snackat med säger att det är svårare att avgöra åldern på en tjej en, en kille. ? vad säger ni folk om det ?
    det kanske är sant...?..eller inte.
    Senast redigerat av SolDansBarn_SunDanceKid den 2007-08-03 klockan 16:55.
    LSD,Någon?

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av SolDansBarn_SunDanceKid Visa inlägg
    alltså det är ju ålderårsgräns för att kent ska spela högre en vanligt läste jag på aftonbladet. jag tycker alltså , jag ska gå på kent några månader innan jag fyller 13, så whatever och isånnaflll får jag väl skaffa mig öronproppar !
    men andra jag har snackat med säger att det är svårare att avgöra åldern på en tjej en, en kille. ? vad säger ni folk om det ?
    det kanske är sant...?..eller inte.
    Räknas Aftonbladet fortfarande som en trovärdig källa?

Jajo, eftersom det är vetenskapligt bevisat att tjejer utvecklas tidigare och snabbare än killar så, ja. Det kan stämma. Men lita inte på mig.
    Blogg

Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •