Varför låter vi inte 12-åringar rösta i nästa val också? För att 12-åringar uppenbarligen inte vet ett skit om politik förutom att Fredrik Reinfeldt är Sveriges stadsminister, och att de är ganska omogna (inte alla dock... men 95%)
Varför låter vi inte 17-åringar rösta i nästa val också? 'Cause it's pretty much the same fucking race! Folk som exempelvis dig är minst lika omogna som vilken 12-åring som helst...
Jag tycker nästan SoldansBarn_SundaceKid borde gå. Dom har ju inge bevis på att du inte är 13.
Jag fyllde 13 i Juni och jag ska gå. Även fast jag är 13 är det lite läskigt, för jag kan lika gärna se ut som en 11-12, a och 13 åring. Jag är rätt så kort.
Vi får hoppas på det bästa !
Det spelar inte längre någon roll
Jag orkar inte slåss
isåfall skaffa öronproppar? man ska alltid ha öronproppar på konserter, ljudet är skadligt högt
Det är där alla skrikiga typer (folk under 17) kommer in i bilden. Dom skriker så pass mycket och högt att jag inte tar skada av musiken. Alltså gör dessa människor att folket som säljer proppar minskar sin försäljning och på så vis går i konkurs vilket ökar arbetslösheten.
Högre åldersgräns!
Agera nu eller avgå.
det är aldrig dom små som drygar sig på konserter. det är alltid dom äldre, packade människorna som är problemet.
Äh, skitsnack.
Att komma in om man är 12 år bör inte vara några problem tror jag, kan man fejka sig yngre så kan man fejka sig äldre och förövrigt så anser jag att åldersgränser är onödigt om det inte är för att skydda publiken, vilket det i detta fallet är, med tanke på ljudet. Anser det samma om 18 års gränser och dylikt, det är ju endast för att det isåfall serveras alkohol och inte passar sig för yngre.
Att vilja ha gränser endast för att man inte vill umgås med yngre är bara befängt, har man köpt biljett och ska gå på konserten så är man antagligen ett fan till bandet precis som alla andra på konserten, då ska man väl inte trycka ner någon pga dess ålder? Ett ungt fan kan vara precis lika hängivet som ett äldre och peronligen så har jag hellre en hysterisk 13 åring brevid mig än en berusad 30 åring.
Men det är iof en smaksak...
I can hear her twirling the ice with her fingers
det är väldigt pinsamt med folk som tycker att det ska vara en åldersgräns så alla som är yngre än dom inte kommer in för att dom tror att alla som är yngre är omogna och skräniga. Som sagt det handlar inte om nån jävla ålder med skränigt folk,om man är en skränig person som inte vet någonting om någonting så blir man inte mindre skränig och mogen och interligent, och börjar använda kostym och diskutera politik när man fyller 18.
Varför betalar man sedan dyra pengar för att gå på konsert när man tänkt dricka så pass mycket sprit att man inte minns någonting av den senare, bara vet att man var där.
Det jag betalar för är någonting jag vill kunna minnas. vad är det för kul dagen efter om man har åkt på värdens baksmälla och inte har ett minne av händelsen?