Jag kommer inte få gå för jag är 12...
Jag satt vaken hela natten för att boka 2 biljeter till mig och min syster...men nu antar jag att hon får gå med nån annan.
*HURRA*
Jag kommer inte få gå för jag är 12...
Jag satt vaken hela natten för att boka 2 biljeter till mig och min syster...men nu antar jag att hon får gå med nån annan.
*HURRA*
Senast redigerat av SolDansBarn_SunDanceKid den 2007-08-03 klockan 02:12.
var vaken med men somnade vid femvaknade klockan halvnio typ och när jag äntligen fått igång internet 3 minuter över nio så är det slut, nu ska jag se till att jag bokar på minuten nio för så fort kan det inte gå, jag blev överlycklig när jag såg så nu blir det till att hålla sig vaken heeeela natten lång, vi får hoppas på mer tur denna gången, tredje gången gillt säger dom ju.
Är jag den enda 12 åringen som inte kommer få komma in på kent?
Jag som verkligen sett frammemot de här, jag kommer inte få komma in! Är jag ensam?
Vad ska jag göööra? Jag kommer typ gråta varje dag tills alla konserter är över och längre fram tills jag ångång får gå.
Det här blir en rysare för mig !
![]()
LSD,Någon?
Om du ser gammal ut så är det nog ingen fara att kolla in.. och även om dom frågar dig säger du bara att du är 13... ska dom kolla leg på en 13 åring? du har inte ens leg... eller så går du bara med ngn vuxen oxå...
eh, säg att du är 13, vem fan bryr sig egentligen...ska de ha polisförhör för alla som går på konserterna eller?
ja, går du med någon vuxen så lär du ju få hänga med in, dom släpper nog inte in din mor och far och låter dig stanna utanför eller något sånt
meningslösa, menigslöösa
Hört talas om pass?
eller nej just det.. personer under 13 får ju inte lämna landet.. doh!
Och har man en åldersgräns kan man visst kräva att folk legitimerar sig eller har morsan med, och om dom inte kan bevisa sin ålder så tror jag visst att an kan bli nekad att komma in.
Så går det ju till på alla andra stälen liksom..
Senast redigerat av 016 den 2007-08-03 klockan 11:33.
Öh? JA?
Men ska alla som ser ut att va i 12-13-14-årsåldern behöva stå och visa upp pass när alla bakom bara trycker på och alla vill springa in? Ohållbart. När jag var på the ark på mejeriet i lund, med 13årsgräns såg jag inte att dom kolla leg på någon. (Bara dom som ville ha tillstånd att köpa i baren o var över 18 osv...men spela roll)
inget.
Höj gränsen så att man slipper alla drägg. 17 blir bra.
vi höjer gränsen till 95 och sen avlider alla på konsertern "vi ska alla en gång dö" pusssss och kram
Varför skulle alla dö vid 95? Och nej.. det var ingen bra idé.
ungefär lika bra idé som att säga att det ska vara åldersgräns vid 17 för att man själv precis har fyllt 17 och hatar allt och alla som är yngre. alla som vill ska få gå på konsert. jag står gärna brevid ett par 10åringar.