Har två biljetter över till torsdagen i sthlm - någon som vill byta mot en, eller två, fredagsbiljett?er
Mjaow.
Har två biljetter över till torsdagen i sthlm - någon som vill byta mot en, eller två, fredagsbiljett?er
Mjaow.
Det är bara minnen för livet, men du tar allting för givet..
Det fanns ju biljetter till båda spelningarna (i alla fall till och från) mellan kl 09-11 såg jag på ticnet.se. Vissa verkar även ha kunnat boka fram till 12-tiden. Sedan dyker det väl alltid upp ej uthämtade biljetter kommande dagar eller vecka till just nu uppbokade konserter, fast då gäller det i regel att vara snabb eller att ha tur.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
3 ståplats till torsdag 18 mars i gbg!!!
Here we come!
30 maj, 14 juli 2012.
http://www.gp.se/kulturnoje/musik/1....nsert-med-kent
Biljetter gick åt som smör...
[QUOTE=popdrog;711299]Allt klart! Super. Jäkla direktbetalning till stockholm så jag struntade i det haha.
Pappersbiljetter scannas och det är andra köer då av erfarenhet. Om de gör likadant då. När de spelade i malmö sist så hade de en egen kö som släpptes in SENARE än normalbiljetterna.[QUOTE]
Nej vafan, säg att det inte är sant
Jag fick biljett 19 mars i gbg
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
fick alla här, som ville, tag i premiärbiljetter?
[QUOTE=-hulda-;711726][QUOTE=popdrog;711299]Allt klart! Super. Jäkla direktbetalning till stockholm så jag struntade i det haha.
Pappersbiljetter scannas och det är andra köer då av erfarenhet. Om de gör likadant då. När de spelade i malmö sist så hade de en egen kö som släpptes in SENARE än normalbiljetterna.[QUOTE]
AMEN SÅ JÄVLA RUTTET! minus.
"Jag vill höra din röst nu
Höra hjärtat i bröstet
Jag behöver din tröst nu
Låt mig höra din röst nu"
"Jag vill höra din röst nu
Höra hjärtat i bröstet
Jag behöver din tröst nu
Låt mig höra din röst nu"
på annexet på höstturnen scannade dom biljetterna 3/4 dagar oavsett vad man hade för biljett...
17:e gjorde dom inte det för att dom släppte in en annan väg om jag inte minns fel...
det var iaf bara till problem när dom skulle scanna biljetterna och dom fick låsa upp spärren för mig
Vi ses den 25:e![]()
Biljetterna scannas väl nästan alltid nu, framförallt på större/exklusiva evenemang där det finns ett stor chans för falska/kopierade biljetter så vi får nog alla le och visa upp våra biljetter för att scannas.