varför inte pappersbiljetter, det gör väl inget bara man kommer in
varför inte pappersbiljetter, det gör väl inget bara man kommer in
så jävla onödigt system, var inne på göteborgsspelningens bokningssida hela tiden men när klockan blivit 9 och jag uppdaterade ändrades det inte till att kunna boka.
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Har kommit in på båda 25 och 26 feb i Annexet, biljetter köpta! Pjuh...
Bra system de har.
Man är inne på sidan, å blir utkastad för tiden gått ut.
Biljetterna var ju inte släppta för 2 minuter sen.
Eller är det bara för mig det är så?
Jag fick till båda i Stockholm. Känns toppen!
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Hur tolkar ni "Just nu är maxkapaciteten för detta evenemang nådd, var vänlig försök igen om några minuter. Om du stannar kvar på sidan behöver du inte köa för ett nytt försök."?
Att man inte ska trycka på "Boka eller läs mer" igen eller att man ska det?
Hur gjorde ni som lyckats boka?
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Kom in fem över nio, undrade vid nio varför aldrig blev utloggning? som bruka bli? Me nu har jag dom! Två st Torsdag och fredag STHLM!
/ Dunka Töntarna!
Allt klart! Super. Jäkla direktbetalning till stockholm så jag struntade i det haha.
Pappersbiljetter scannas och det är andra köer då av erfarenhet. Om de gör likadant då. När de spelade i malmö sist så hade de en egen kö som släpptes in SENARE än normalbiljetterna.
When you can live forever, what do you live for?
one november, spawned a monster in the shape of this child
hade biljett till stockholm men ångrade mig och makulerade.. och nu ångrar jag mig såkalrt tillbaka..
men har till linköping iallafall.
Är biljetterna slut nu eller?? när jag äntligen kom in stod det såalltså annexet 26.e
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.