Nu verkar fredagen 26 februari vara slutsåld/fullbokat, kom in där men kunde boka/köpa...
edit: samma sak på tors 25 feb...
Nu verkar fredagen 26 februari vara slutsåld/fullbokat, kom in där men kunde boka/köpa...
edit: samma sak på tors 25 feb...
Jag satt och tryckte och tryckte på fredagen (Annexet) för jag trodde det skulle vara enklare än att få till torsdagen. Inget hände. Men så plötsligt kom jag in på torsdagen i stället. Lite oväntat, men.. jag kan leva med att jag "måste" gå på premiären.Lycka till, ni som fortfarande försöker! Nu går jag till jobbet. Länge leve flextid.
It's like we weren't made for this world
though I wouldn't really want to meet someone who was
Jaha, nu kan man reservera i Gävle oxå
Nåja, nu är dom betalade å klara iaf
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Woho! Biljetter till Lkpg![]()
Jag har bokat en biljett nu till sthlm och det står att man måste hämta ut den senast den 26e februari?!man brukar väl ha en vecka på sig eller är det nytt?
Jobbigt med TicketFast... Om man inte kan gå så blir det svårt att sälja dem.. Man kan ju skriva ut hur många kopior som helst. Så även om man säljer en ticketfast till ngn, så kan man skriva ut samma biljett och gå ändå och då kommer inte den som har köpt min biljett in..haha![]()
Hur kan ett gott skratt förlänga livet
när tiden går fort när man har roligt?
Kunde boka två till andra kvällen i sthlm nu
When you can live forever, what do you live for?
Ja, det är lite jobbigt det där.
För säljer jag mina Ticketfast biljetter till nån
Så gör han en massa kopier å säljer
Då är det ju jag som råkar ut för det
står ju mitt namn på biljetten
Vilket kan ju vara bra såklart med tanke på dom som säljer på Blocket
Om man inte kan gå!?!?! Det finns ju inte![]()
Klart man kan gå![]()
Jäkla telefonkö haha. Ska försöka ringa till Ticnet och se om de kan markulera en betalt bokning. Måste de väl kunna? Eller?![]()
When you can live forever, what do you live for?
For the Stockholm gigs, are all the seats General Admission? Does "ENTRE 3" just mean "Entrance 3"? But it's also giving me "Section S2"...which i can't find on the seating plan :S
Senast redigerat av sakermanser den 2009-10-12 klockan 08:46.