Sidan 6 av 22 FörstaFörsta 12345678910111213141516 ... SistaSista
Resultat 76 till 90 av 322

Ämne: Biljetter?

Erfaren medlem Fast Forwards avatar
    Reg.datum
    Feb 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg
    Ja, förhandsköp till erfarna medlemmar vore att föredra!
    Och du tror inte folk skulle spamma skräptråden för att komma upp i den nivån då?

Nä, någon sådan segregation fungerar inte heller. Maxköp är vad som gäller! Och strängare lagar om dessa hemsidor (Biljett.nu m fl) vars hela organisation verkar vara uppbyggd på svart biljetthandel.
    Du log genom fräknarna
    med tårar i ögonen
    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

Medlem isol@s avatar
    Reg.datum
    Aug 2003

Standard

jag blir galen om jag inte får biljett. och ledsen!!!!! jag och några kompisar har tänkt gå i örebro.. borde man kanske va lite lugnare när man ska dit än till annexet? och jag hoppas man kan betala när man hämtar ut dom. åh. så nu har jag fått lättat hjärtat lite.

Erfaren medlem What it feels likes avatar
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av isol@ Visa inlägg
    jag blir galen om jag inte får biljett. och ledsen!!!!! jag och några kompisar har tänkt gå i örebro.. borde man kanske va lite lugnare när man ska dit än till annexet? och jag hoppas man kan betala när man hämtar ut dom. åh. så nu har jag fått lättat hjärtat lite.
    örbro är nog inte så jääääättefarligt tryck på, visst. det är sista konserten.. men det blir nog inte som annexet och liseberg
    En tekopp från de dödas värld

Först ut med skandalerna:
    www.kentbloggen.nu

Reg.datum
    Feb 2004

Standard

Annexet och Lisebergshallen ligger ju klart värsta till. Ca 6000 personer på de två konserterna (sen lär det väl tillkomma extra konserter antar jag, för det är ett par dagar till nästa spelning efter båda dessa event). Jag vet inte hur mkt Conventum Arena tar dock, men det lär nog inte bli lika högt tryck som på Stockholm och Göteborg.
    Du log genom fräknarna
    med tårar i ögonen
    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Borde vara lättare den här turnén än förra turnén. Förra var haussningen lite hårdare i och med att fler förmodligen visste att ett album var på g. Men svårt blir det ändå. Tur att man inte har nåt viktigt på förmiddagen... Kan man sitta och häcka på Ticnet från halv nio...
    Mr Orange

Smygare
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

kan man köpa biljetterna i någon affär istället??? typ pustervik i göteborg eller nåt?

Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

nu är detta bara ren spekulation men jag skulle tippa på att vi kan räkna med minst en, kanske två extraspelningar i annexet och typ en extraspelning i lisebergshallen. med tanke på hur dom sålde ut vinterturnén för två år sen så är spelställena säkert bokade redan nu och allt förberett för fler spelningar men dom går inte ut med det än. men visst, turnépremiären är ju alltid något extra så...
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

Erfaren medlem What it feels likes avatar
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av tobbe non stop Visa inlägg
    nu är detta bara ren spekulation men jag skulle tippa på att vi kan räkna med minst en, kanske två extraspelningar i annexet och typ en extraspelning i lisebergshallen. med tanke på hur dom sålde ut vinterturnén för två år sen så är spelställena säkert bokade redan nu och allt förberett för fler spelningar men dom går inte ut med det än. men visst, turnépremiären är ju alltid något extra så...
    vill inte ha fler konserter. hinner inte
    En tekopp från de dödas värld

Först ut med skandalerna:
    www.kentbloggen.nu

Reg.datum
    Feb 2004

Standard

Precis, varför annars lägga 4 dagar mellan Sthlm/GBG och nästa spelning? Så är inte fallet med någon annan av turnéplatserna.
    Du log genom fräknarna
    med tårar i ögonen
    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

Standard

Jag är så sjukt nervös. Eftersom jag går i skolan och dessutom inte kan betala via internet själv så har jag satt mamma och pappa att köpa på jobbet. Det känns inte som en helt säker plan, just nu... Usch.
    du liknar ingen annan

Medlem stajn747s avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

jag har hört att kent är bokade 4 ggr i annexet, så jag gissar på att det blir spelningar söndag och måndag också.

Medlem
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Jag har biljett till Helsingfors. Nöjd.
    Citat Ursprungligen postat av J.Berg Visa inlägg
    Det är bara Markus jag och Martin som vet vad låtarna faktiskt heter i vårt band.

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Usch alltså.
    Fast, ni som bor i finland. Gäller svensk tid på svenska sidor då? Så om ni ska köpa på Ticnet så måste ni vänta till er klocka är 10?
    When you can live forever, what do you live for?

Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

jag förstår inte hur man kan säga sig vara jättenervös och bry sig så mycket, och inte ens är beredd att skolka från skolan en förmiddag för biljetternas skull. eller varför man inte använder den vecka man har haft på sig att planera sen datumen släpptes.

Erfaren medlem popnonstops avatar
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Gråbo Visa inlägg
    jag förstår inte hur man kan säga sig vara jättenervös och bry sig så mycket, och inte ens är beredd att skolka från skolan en förmiddag för biljetternas skull. eller varför man inte använder den vecka man har haft på sig att planera sen datumen släpptes.
    det går väl inte alltid kanske. jag kommer missa hur mycket som helst idag, verkligen sämsta dagen på hela terminen att behöva skolka på. nu gjorde jag det visserligen tydligen ändå, men eh, ja..
    one november, spawned a monster in the shape of this child

Sidan 6 av 22 FörstaFörsta 12345678910111213141516 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •