Sidan 6 av 6 FörstaFörsta 123456
Resultat 76 till 81 av 81

Ämne: Kiertue 2010

  1. #76
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Jenna Visa inlägg
    Åh, hienonhieno keikka eilen Götiksessä. Ja Jockella on magee quiff. Kaunista.
    Haha, niin sä huomaat aina noi tollaset hiukset! Ruotsin Morrissey?

  2. #77
    Nybörjare Jennas avatar
    Reg.datum
    May 2004
    Ort
    Göteborg, Sverige.
    Inlägg
    53

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Haha, niin sä huomaat aina noi tollaset hiukset! Ruotsin Morrissey?
    Haha, ei ehkä ihan, mutta erittäin hyvä hiustyyli JB:llä kuitenkin, paras aikoihin enligt min mening.
    Don't you find life absurd?

  3. #78
    Nybörjare Jennas avatar
    Reg.datum
    May 2004
    Ort
    Göteborg, Sverige.
    Inlägg
    53

    Standard

    Eilinen keikka: täydellisyys. Erinomainen yleisö, jota myös JB useaan otteeseen muisti kehua, ja äijät rokkasi kuin viimeistä päivää. Ja se biisilista, taivas. Kaikkein hauskinta oli Jocken välispiikki ennen Pojken med hålet i handenia, vaikken sitä täysin tarkkaan kuullutkaan, mutta tärkeimmän kuulin: viittauksen Smiths-klassikkoon The Boy with the Thorn in His Side. Enpä aiemmin ollut tullut ajatelleeksi, miten nämä biisinnimet muistuttavat toisiaan...haha.

    Yksi parhaista Kent-keikoista ever, menee ainakin top kolmeen kaikista näkemistäni (16 stycken, vafaaan). Man tackar varmt & hjärtligt. Ja sitten kesää odottelemaan, pakko kai se on ostaa lippu vielä jollekin keikalle, kun on miehet näin hyvässä vedossa...
    Don't you find life absurd?

  4. #79
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Jenna Visa inlägg
    Eilinen keikka: täydellisyys. Erinomainen yleisö, jota myös JB useaan otteeseen muisti kehua, ja äijät rokkasi kuin viimeistä päivää. Ja se biisilista, taivas. Kaikkein hauskinta oli Jocken välispiikki ennen Pojken med hålet i handenia, vaikken sitä täysin tarkkaan kuullutkaan, mutta tärkeimmän kuulin: viittauksen Smiths-klassikkoon The Boy with the Thorn in His Side. Enpä aiemmin ollut tullut ajatelleeksi, miten nämä biisinnimet muistuttavat toisiaan...haha.

    Yksi parhaista Kent-keikoista ever, menee ainakin top kolmeen kaikista näkemistäni (16 stycken, vafaaan). Man tackar varmt & hjärtligt. Ja sitten kesää odottelemaan, pakko kai se on ostaa lippu vielä jollekin keikalle, kun on miehet näin hyvässä vedossa...
    Olen TODELLA kade kun en ollut tuolla jos nyt jotakin ilostuttaa kuulla hehe.
    Mutta onneks on tullu toi Pojken med hålet i handen kuitenkin kuultua, ainakin Hesassa 2007. Ainakin kaikkien puheiden perusteella oli mahtava keikka, grattis, mutta sehän oli kuitenkin Göteborg, den speciella staden. Meet sit Jenna mun kaa kesällä Göteborgin keikalle ja tuut Wanajalle myös

    Mä laskin että mulle tulee 18 Kent-keikkaa täyteen kesällä, jos menen niille joille olen suunnitellut meneväni. Huhhuh. En halua edes laskea kuinka paljon rahaa olen kuluttanut tohon bändiin.

    Toi The Smiths-viittaus on todella mielenkiintoinen! Åh The Smiths, pitää taas kuunnella, vaikka oonkin jo luukuttanut sitä ja Morrisseytä soolona nyt viimeaikoina.
    Ja tuli smaileja missbruukattua. Tack och förlåt.
    Senast redigerat av Kentina den 2010-03-20 klockan 12:03.

  5. #80
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Olipas aivan uskomattoman hieno keikka Göteborgissa pe 19.3. !!!
    Liseberghallissa oli myös aivan järjettömän kuuma joka keikalla, mutta onneksi vesitarjoilu pelasi erinomaisesti. Vesitarjoilu pelasi varmaan myös siksi, että eturivissä teiniksit rupesi pyörtyilemään ja niitä kannettiin pois...

    Nyt pitääkin sitten ootella monta kuukautta, että pääsee Kentin keikalle. Meinasin lähteä Tukholmaan heinäkuun keikalle ja sitten on elokuussa GBG.

    Kevät meneekin sitten töitä tehdessä ja matkarahoja ansaitessa, ei tarvii paljon muuta ohjelmaa suunnitellakaan.
    Livet är mänskans bästa tid

  6. #81
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    3-4 kuukautta. VAAN.
    Mua houkuttaa toi Arvika ihan hirveesti, olin katsomassa viime kesänä siellä sitä Depeche Modea ja oli todella kiva festivaali.
    Tänä kesänä siellä on Markus Krunegård, meidän rakas Kent-lämppärimme Familjen, Regina Spektor ja Shout Out Louds. Ja tietty se ruotsalainen mieslauma... mikä sen nimi nyt oli... Kent?

Sidan 6 av 6 FörstaFörsta 123456

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •