Liput hankittu Helsingin keikalle ... nyt vaan oottelemaan ensin levyä ja sit keikalle!
Liput hankittu Helsingin keikalle ... nyt vaan oottelemaan ensin levyä ja sit keikalle!
Liput tulostettuna 9.01 :-)
Rahatilanteen takia mulla ei ollu 09.01 lippuja tulostettuna, mutta varausnumero näyttää tulleen sähköpostiin 09.02Onneks huomenna on palkkapäivä.
Mä pistän paremmaks, mun liput on tulostettu 12.10.2009 kl 9.00!Ja kentällä nähdään.
Ja nyt on Köpikseen ja Malmööhönkin liput.
Senast redigerat av Kentina den 2009-10-12 klockan 09:18.
Mulla on lippu Helsinkiin ja molemmille Göteborgin keikoille. Sit pitää viel katella että jos toiselle Tukholman keikalle sais lipun jos tulee peruutuksia/lisää keikkoja.
EDIT: ja tulihan se lisäkeikka sieltä...
Senast redigerat av sanna-m den 2009-10-12 klockan 10:07.
Livet är mänskans bästa tid
Hei pitkästä aikaa! Mulla on lippu Helsinkiin, ja voi olla että mä vielä hankin lipun Malmööhön. Tuntuu mukavalta kun taas saa odottaa Kentin musiikkia ja keikkoja, mmmm![]()
Ingen på vägarna
bara döda grävlingar
GBG 18.3. & GBG 19.3. Jeijh!
Varasin myös Suomeen lipun, mutta se taitaa nyt jäädä lunastamatta... Tukholman lisäkeikkaa sen sijaan vois harkita, kun nyt kerran täällä Ruotsissa ollaan. (Olen siis yliopistovaihdossa Göteborgissa ainakin tämän syksyn ja todennäköisesti myös kevään...)
Don't you find life absurd?
Oispa mullaki ylimäärästä rahaaOlis pitäny säästää rahaa siltä varalta, että joutuu käyttämään rahaa Kentiin.. No, mä oon kyllä ihan tyytyväinen näin, kun en missään vaiheessa ole ajatellut edes lähteä muualle ku pääkaupunkiseudulle Kentin keikalle (yritän tässä psyykata itteäni..)..
Ja kesällä pitää sitten ottaa lautta Ahvenanmaalle Rockoffeille!Siellä onkin tosi hienoa kesällä.
^mietin ihan samaa
Ihanaaihanaa että on näin paljon keikkoja! <3 Minä olen menossa Tukholmaan 25. ja 26. ja sitten Helsinkiin myösMelkoisesti kyllä viehättäisi myös lähteä Göteborgiin, muttamutta, pitää nyt katsoa!
Mitähän festareita Suomessa, Ruisrock? Ankkarock? (minä siis vain oletan, että tottakai jollakin festarilla myös Suomessa soittavat...)
Mais je ne sais pas qui tu es derrière ton visage digital
Je suis amoureux de l’image
Et j’ai peur que tu sois seulement un mirage
Je ne sais pas qui tu es
Aijoo, haha, soriManner-Suomessa? Ooh, unohdin ihan Provinssin! Se olisi kyllä helmi
![]()
Mais je ne sais pas qui tu es derrière ton visage digital
Je suis amoureux de l’image
Et j’ai peur que tu sois seulement un mirage
Je ne sais pas qui tu es