alltså jag vet inte om någon har skrivit om det här föut för jag har inte direkt följt den här tråden, men är det nån annan som har lagt märke till att dubben på sången är lite annorlunda på ett ställe? den ena jocke-rösten sjunger "den finns inte kvar" och den andra sjunger "den inte finns kvar". det är så fint, jag älskar verkligen när rösterna liksom går in i varandra
Oh My God!
It is so unfair that international fans cannot bid in this auction!
Why is this happening?
ett perfekt substitut
@trickster
Because who would've expect they actually have fans outside the border of Sweden. Ha ha, naw seriously...
I'm growing tired of my copy already. In my hunt for other vinyl records (like Beck's Mellow Gold on yellow BONG LOAD wax) perhaps I will consider putting it out on eBay. I need tha money, honey.
Fyll min mun med dill. Fyll min tid med någonting.
Gillar "2000" skarpt! Påminner en hel del om Depeche Modes "Little15". Särskilt demoversionen...
http://www.youtube.com/watch?v=MAzMY...eature=related
Är verkligen alla singlar sålda nu?
Jag är livrädd för att leva, och jag är dödsrädd för att dö
Fast Kent och kent.nu är inte inblandade i själva auktionerna, så den där biten ska inte skivsläpp, repande, turné m.m. kunna påverka.
Låten kommer, förutom användandet i tv-vinjetten, under hösten att släppas i 100 numrerade exemplar som kommer att auktioneras ut av föreningen Stockholms hemlösa, och pengarna kommer oavkortat att gå till föreningen.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...