Det här måste ju vara väldigt intressant för Frippe, hur skulle det se ut om en av dessa hundra utgåvor skulle saknas på hans hemsida...
Det här måste ju vara väldigt intressant för Frippe, hur skulle det se ut om en av dessa hundra utgåvor skulle saknas på hans hemsida...
Intressant! Den kommer att tryckas i 100 numrerade exemplar. Ingen digital release?
Och frågan är väl om man måste gå på auktion för att få tag på den eller om det sköts via nätet...
Iallafall, intressant låt och mycket intressant program, får man inte missa!
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
in rainbows släpptes väl utan nåt skivbolag i ryggen, samma sak med på drift?, och det är skivbolagen som ser till att låtarna kommer upp på spottan tydligen
Men shit Fan vad jag vill ha ett ex... undrar vad priset ligger på? Jag gillar det softa soundet, tycker det lät väldigt lovande! Fint att dom gör nåt för välgörande ändamål regelbundet :*
Men jag vart asförvirrad först, fattade ingenting, haha.
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Vill väldigt gärna ha ett ex, så kommer nog att buda.
Dessutom går pengarna till något bra.
De 30 sekunderna vi fått höra av "2000" låter väldigt väldigt bra!
Senast redigerat av kostym den 2009-10-13 klockan 18:55.
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
Jag bryr mig inte om skivan däremot tycker jag om att man lyfter fram de hemlösa, för jag märker att väldigt många ens inte vill prata om dem, och det är som "vips" då är det inget problem längre.
För mig är det obegripligt att det inte läggs mer mer krut på att fundera på hur man ska förhindra att det går så långt att man blir hemlös, för ingen vill ju det egentligen.
Det är ett alldeles för högt pris för "frihet" i så fall tycker jag.
(Låten får jag säkert höra senare)
Svensk psykvård är ett skämt.
OnT: Men även om man inte lyckas få tag på ett exemplar (vilket jag garanterat inte kommer göra, haha), så hoppas jag ändå att den går att höra nånstans senare.. De kanske kan släppa den senare, digitalt eller nåt. Vore kanske lite oschysst mot dom som la ner massa pengar på den limiterade upplagan, men ändå : p
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Det tycker jag också! Alla Radioheads tidigare album, EP, många singlar + bonusmaterial finns ju där.
Har inte tänkt på att "På drift" saknas. Däremot kan man undra varför bonusspåren från boxen inte finns på Spotify. Även om originalutgåvorna finns där brukar återutgivningar också läggas upp, många gånger i onödan när skivan inte innehåller bonusspår.
snopp. programmet krockar ju med fråga olle-dokumentären och sen går reprisen när man är i skolan. det var ju inte bra, tur att det är 2000-tal så man kan se på webtv : ) eller det kan man va?