genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
har kollat efter det på svt play, hittar det inte.
brukar ju stå med där om det ska gå där?
jaja, hoppas det dyker upp iaf.
Här är faktiskt en bra länk med info om flera saker gällande programmet och projektet:
http://www.mynewsdesk.com/se/view/pr...hemloes-328943
Där står det avslutningsvis:
För mer information vänligen kontakta:
Pernilla Angelin, Projektledare marknad & press
Tel: 08/784 45 96, Mobil: 0708/41 56 00, Pernilla.Angelin@ur.se
Ring eller maila den där Pernilla på UR annars, hon borde ju ha koll på läget om hon är "Projektledare marknad & press".
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Kan bara instämma med frippe. Har jag bara pengar till det så lägger jag också en slant hehe. Usch är mer orolig för att inte få en än vad det kommer kosta.
When you can live forever, what do you live for?
http://www.ur.se/MediaPlayer/Templat...oductID=153394
Klicka på "Barn utan hem" så kommer det upp en ruta när ni klickar "Se hela programmet".
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Det verkar som om dem tänker smyga fram "2000" i små delar i varje avsnitt.
I det här avsnittet var det med en ny bit av låten halvvägs in.
vi har den psyk och missbrukarvård vi förtjänar, vi måste själva förändra vår syn på vad som är värt i livet för att hårdra mina argument.
det kan inte vara så att institutioner ska "bota" människor när det faktiskt är samhället i stort det är fel på, vi som jobbar är ju i princip helgalna stressar från det vi vaknar tills vi somnar, och allt går ut på att jaga något patetiskt som ens inte är verkligt ..
vi jagar något i ett avlägset fjärran som ska göra oss lyckliga det är bara det att det är ren inbillning att det någonsin kommer att ske eftersom vi sitter fast i en föreställning att "bara jag fixar det där SEN ska jag vara lycklig"
jag tycker faktiskt att uteliggare är ett friskt tecken på hur illa vi mår i vårt sverige, och vi kommer aldrig att komma runt problemet med att en del helt enkelt inte fixar att delta i bli lycklig i framtiden om jag jobbar på som bara den nu. (alltså att vi tror att snart blir vi lyckliga o tillfredställda precis som i cocacola reklamen, vi ska bara fixa det här nu och sen nästa det där tills det är dags att dö lika otillfredställd som vi varit hela vårt liv)
blabla
Tycker att The Verve säger det så bra: "You're a slave for money then you die!"
2 November går det att köpa "2000" digitalt!
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
Yey! Härligt Och snart är det inte långt kvar till Röd heller!
Btw, nån som vet om den här auktionen har varit och isåfall hur den gick?
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen