man såg ju iaf hur edvin satt och trumma i publiken
Jag gillar den, inte det bästa de gjort. Men det är långt ifrån det sämsta också
Dock tyckte jag att synthvisselslingan kom in lite skummt mitt i låten...
Hoppas att texten kommer upp snart så man kan läsa den, eftersom de flesta kentlåtar brukar växa rejält efter man läst texten
"Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"
Snygg låt.
Väntar med att lyssna på den mer till skivan kommer.
Synd att sången inte var mixad aaaaningen högre, skulle vilja höra texten lite mer. De rader man hörde var mycket bra!
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Sjukt bra.
allt kent rör vid blir ju guld.
tack!
Signatur.
Äntligen!
En låt som är i klass (och stil) med dem från dojd!
Tillägg till mig själv:
Diggar outrot starkt, påminner lite om Nihilisten
"Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"
måste säga att jag inte hade särskillt höga förväntningar och var inte på långa vägar lika exalterad som alla andra men jag blev positivt överaskad. det kommer åtminstone finnas en låt på röd som jag gillar. helt okej faktiskt, jävligt fin melodi och en bra låt men jag hade gärna hört den med gitarrmelodier och slingor som tillsammans bygger upp ackorden, ungefär som när jocke i en intervju på ztv berättar att alla i bandet kommer med olika slingor dom vill spela och då säger zed "but guys, where's the fucking chord?" och sen en skönt varm distad gitarr i refrängen som på socker, brummet på socker går inte av för hackor, om det är nån pedal jag vill ha så är det en som ger det sköna varma socker-ljudet på refräng och outro. jag bara är sån att jag föredrar att gitarrer bygger upp låten med rytmsektion där bakom och sen har man syntharna som utfyllnad bakom gitarrerna. dvs tvärtom mot nu. ett plus dock för att det var en del sköna gitarrer i låten, det gillar vi
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Uvant å se Martin med synthen..
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
Svarta linjer...en suggestiv och melodisk låt som tillsammans med Töntarna får mig att längta ännu mer tills jag har RÖD i min hand!
Believe, and you will find your way...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
måste instämma med en del tidigare.. För oss som saknat dojd-soundet och soundet från dess b-sidor.. här har vi - nästan - tillbaka gitarrerna, den mörka texten, sången.
Som TNS; nu vet man iaf att det finns åtminståne en låt man kommer gilla på Röd :P
ska man vara lite kritisk hade jag velat ha ett klimax.. känns som den bygger, bygger, bygger.. men sen äre slut.
Jag står för mitt headbangande i programmet!
Skitbra låt.