ändrar mig haha. lyssnar med hörlurar nu. fy vad bra det är.
på ett kentigt sätt är svarta linejr mycket bättre än tönarna. får mig att minnas d&jd
ändrar mig haha. lyssnar med hörlurar nu. fy vad bra det är.
på ett kentigt sätt är svarta linejr mycket bättre än tönarna. får mig att minnas d&jd
Sjukt bra! En genial, enkel låt som har något magiskt och suggestivt i sin enformighet, som sakta, sakta och lager på lager ändra karaktär om man lyssnar noga. En låt som växer sig större och större, inte bara på grund av crescendot. Texten (så mycket jag förstått) gillar jag väldigt mycket och det passar i strukturen exakt till låtuppbyggandet. Dessutom väldigt Kent med antydning till deras verk samt en utveckling. Konst i komprimerad form. Jag kan inte vänta lyssna mer och inte heller vänta till nästa vecka. Vad spännande att få lyssnar till låten igen i albumets kontext. Det glimtar på horisonten.
Nu har jag lyckats ta ut det mesta av sången (inte Markus delar dock) efter att ha lyssnat på låten ett antal gånger
Notera dock att jag inte kan garantera att detta faktiskt stämmer, det är bara vad jag har hört i klippet. Ni får gärna rätta de delar som känns fel
Senast redigerat av KRM den 2009-10-30 klockan 21:47.
"Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"
kents bästa låt genom alla tider.
Får se om det håller efter att man har hört hela Röd.
Svarta linjer?
......MÅÅÅÅÅÅÅL!
Ett stenhårt vristskott ytterligt välplacerat precis invid stolproten.
Ända in i kaklet.
COME ON LADS!
Vilken revelation efter målsumpen med Töntarna.
Den kommer nog växa ut ju fler gånger man hör den!
Tycker iofs redan den är riktigt bra.
Senast redigerat av Pulvermos den 2009-10-30 klockan 22:04.
Suffer with pride.
Till textnissarna:
"i vår bur" är det väl i början.
samt "den där vintern" och "våren".