Om man säger såhär:
Det här är första gången jag är glad att inte dagens MTV och ZTV visar musik...
KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg
hm. insåg precis att läppstiftet på gubben får en att tänka på våran skånska lokalkändis och filip & fredrik-representant mick jagger-mannen
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag gillar videon eftersom den spinner vidare på Töntarna-videon, även om stilen är helt annorlunda. Videon får mig också att tänka på Frankenstein och hans monster...
precis, vi har fått töntarna, nu har vi även fått idioterna.. dags för taxmannen nästa?
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Haha, grymt skön video.
''Jag är stor nog att köpa mitt eget godis'' Lars Winnerbäck
Kärleksförbindelse: Ett förhållande vari två dårar råkar hamna till ömsesidigt fördärv.
förresten, ska kungen som kommer in i slutet var nån referens till enjoy the silence, dave springer ju omkring i bergen i den videon iförd en liknande outfit med krona och en sång kappa...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
--
Schweden Urlaub geplant? Mein Blog informiert Dich.
Jag tycker att den är skön Tyckte inte det direkt, men efter ett tag passar det "taffliga" bra in på något underligt sätt. Lite befriande. Gillar mannen med den röda slipsen och hur han sjunger lite halvt osynkat. Han gör hela videon...
Själv har jag inget behov längre av att se Kent själva stå och vara seriösa i en video, det ger mig inte så mycket, men vi känner ju alla olika.
Jag tycker det finns många starka textrader i "Idioter" som jag känner starkt för - dock gör det faktiskt inte mig något att en sådan låt får en lite "konstig" video - tvärtom så förstärker ibland det själva budskapet för mig. Just my opinion.
En väldig kontrast till det starka med hjärtas video. Både och behövs!
Senast redigerat av 400slag den 2010-03-08 klockan 12:51.
Tack J.Berg för att du lärt mig älska det svenska språket.