Ska kent lägga ner eller???
Vad de måste skratta åt alla spekulationer....
Tack J.Berg för att du lärt mig älska det svenska språket.
nu har officiella kommit upp på startsidan.
edit: det kanske finns hopp om en live-dvd?
väldigt snygg är den i alla fall.
Senast redigerat av olivia b den 2010-03-08 klockan 15:24.
don't have to be beautiful, but it's nice.
Senast redigerat av bortsprungen den 2010-03-08 klockan 15:51.
Nya videon oerhört snygg i svartvitt! Men oj vad jag kommer ha svårt att tvätta bort den alternativa när jag hör låten.....haha...
Behöver som jag skrev tidigare inte se Kent i alla deras video, men måste erkänna nu att det blev ändå väldigt bra... just för hur snyggt den är klippt.
Tack J.Berg för att du lärt mig älska det svenska språket.
Jag tror att videon, som kom idag, är inspelad när de repade inför turnépremiären, och att den är inspelade på Annexet å så. Jag såg nämligen inte några kameror på scen som filmade närbilder på Jocke & Co i Annexet. Däremot tror jag att de kompletterade med klippen på publiken från någon av de konserterna, troligen den första...
Uppdaterar, såg att M Roos skrev precis nu i forumet att detta jag trodde ovan stämmer. =)
Senast redigerat av Stoffe den 2010-03-08 klockan 16:01.
Rätta mig om jag har fel, men Jocke brukar väl inte ha glasögon på sig live?
Om livebilderna nu är från fredagen är det ju lite coolt att kunna säga att man är en av de typ 3500 pers som är med i kents senaste video...
Senast redigerat av popdrog den 2010-03-08 klockan 16:38.
When you can live forever, what do you live for?
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Oktjabrj:
Du hade visst rätt!
Men jag var inte helt ute och cyklade, för det var ju en alternativ version av låten också. En alternativ video till en alternativ låt.
Nu kör de ju den vanliga versionen.