Tycker Jocke får ordet fönster att låta väldigt fint hehe. Så som "falskt alarm, falsk marknadsföring".
Tycker Jocke får ordet fönster att låta väldigt fint hehe. Så som "falskt alarm, falsk marknadsföring".
fick skivan dvs singeln idag....gillar verkligen början mest...
men bara lyssnat typ 3 ggr så återkommer. coolt...robyn smittar av sig...hon släpper ju 3 plattor i år...kentarna 2...och jag hoppas det här albumet är ljusår från det senaste...
Senast redigerat av tigertindra den 2010-06-16 klockan 20:16. Anledning: uttryckte mig lite klumpigt dvs skiva = singeln
älskling; jag har hittat in från mörkret
det finns hopp om en förändring
men det tar den tid det tar
http://hajpland.blogspot.com
alla skivorna har ju något guldkorn men det går inte att jämföra hagnesta och isola med något av det andra de gjort. de är i en klass för sig själva...de kommer hålla om ytterligare 10, 20, 100 år
jag har faktiskt börjat lyssna på röd igen...den växer mer å mer. vals för satan är just nu den bästa på den skivan. men tillbaka till samtiden har jag inte lyckats ta in...alls. förutom columbus (bästa videon) och ensammast i sverige...
men man ska ju inte blicka bakåt utan framåt...det de gjort just nu är ju enligt dom det bästa så jag ser med spänning fram emot det kommande albumet. bokat å klart. (trodde de var ett april-skämt när jag fick mailet från cdon om att boka deras nya fraktfritt...den titeln och det omslaget....de skämta med oss aprillo...mysgubbarna...hur fan de hinner med allt och ändå leva vanligt är för mig en gåta men de e bara att tacka å bocka. tidig julklapp iår )
älskling; jag har hittat in från mörkret
det finns hopp om en förändring
men det tar den tid det tar
http://hajpland.blogspot.com
Jag funderar lite på om conga-(medmera)-loopen kan ha varit tänkt att vara med på Röd från början, och om det var den som Familjen-Johan tyckte lät lite som Afrika?
Kan någon hjälpa mig att komma vilken låt som versen i början av Gamla ullevi påminner om..
Fick för mig ett tag att det var en caesars-låt.. typ winter song.. men kan vara fel ute.. Eller är det en annan kentlåt kanske?
Ibland hör jag:
Jag tänker på dig
tänker på dig
Vi tänker på dig
Kan det vara så tror ni?
Gamla Ullevi låter lite som ett flipperspel som någon tiltat med.
För övrigt kändes denna underbara singel genast "rätt" och mycket kent-ig.
Tack så hemskt mycket för eran effektiva produktivitet under våren !
Skall bli underbart att fira sommaren tillsammans med "En Plats I Solen".
It’s not a question of devotion, you cannot carve your own tattoo.
I’m not a part of your emotion, you cannot tell me what to do.
Är övertygad om att Gamla Ullevi kommer vara helt underbar live. Kan nästan se framför mig hur det kommer bli på Peace & Love. Turnépremiär och ny skiva...