Det går vansinnigt dåligt för mig att ladda ner den där ringsignalen. Jag får bara massa felmeddelanden. Allt från "kommunikationsfel" till "an exception has occured". Hoppas verkligen att jag inte blir debiterad för detta.
Det går vansinnigt dåligt för mig att ladda ner den där ringsignalen. Jag får bara massa felmeddelanden. Allt från "kommunikationsfel" till "an exception has occured". Hoppas verkligen att jag inte blir debiterad för detta.
att komma här med en postcount på 3 och leka duktig är väl inte så populärt men bara för att ringsignalen låter "synthig" så behöver inte låten göra det. Ringsignaler låter synthigt för att.. ja, dom är ringsignaler
EDIT: ehm, jag kom på att jag kanske inte ska uttala mig innan jag hört signalen
Ni kan skratta om ni vill, Håna oss, Vi rör oss Ni står still...
signalen låter skit.
tack jånna för att du delade med dig av den iaf.
We will never be there my fading friend
no problems johannnnez
Är detta kents nya singel eller något som hakat upp sig i studion?
..eller både och?
men alla verkar vara så besvikna, vad hade ni väntat er egentligen?
hade ni väntat er att det skulle vara låten, det är väl som alla andra ringsignaler en liten bit av låten ungefär och den riktiga låten är grymt mycket bättre än ringsignalen.
alla verkar vara så ivriga med allt, det är bland det roligaste som finns när man vet att det ska komma något men det faktiskt inte kommit ännu.
tiden går riktigt fort så lång väntan kvar är det inte, 2 månader.
det är väl en kul grej det här, men en ringsignal är inte en låt.
We will never be there my fading friend
25kr är kanske lite dyrt men i vanliga fall burkar väl en ringsignal kost uppemot 15 spänn vad vet jag köper sällan något men nu måste man ju ladda mobilen bara för att få höra detta =)
skönt att äntligen veta ett datum för singeln längtar som fan^^
åh, jag tänker inte ens ladda ner den.. som det låter på er så är det kanske bäst så också.
Men vadå, är den inte i mp3 format så vill man väl inte ens ha den på telefonen? är det en sån gammal pipsignal som man hade på sin nokia -98 eller?
Shit vilket jävla gnälll!!! va fan ere me er? 25 spänn e nada om man jämför med vad ni lägger ner på cigg och hårsprej och annat tjafs! Och va faan trodde ni? Att ni skulle få nåt jävla epos eller? Igår hade ni inget, idag gnäller ni över det ni har...SKÄMS!!
KYF
Kent Youth Firm
Älska att aftonbladet kommer typ: "fansen besvikna" blablabla XD
hahahaaahahahaahaahaahahaha :F