hahahaha amanda :*
meh ;' den väckte mig imorse, lol ska ta bort den från mobilen annars kommer den bli sönderspelad , det är nog inte så smart.
Lite pinsamt att man överhuvudtaget går med på att göra en ringsignal..
snart är dom väl med på reklamen för JAMBA eller nåt.
Så Kent får inte tjäna pengar för då är de inte indie? Om man har musik som jobb så är det väl inte fult att tjäna pengar på det. Varför tacka nej till pengar om man har möjlighet att få dem?
Jag var jättebesviken på själva ringsignalen (inte konceptet utan signalen) när jag först hörde den. Jag hade varit utomlands och inte hört ett skit om Kent på en vecka, plockade upp DN på flygplanet hem och läste något i stil med "redan nu kan man ladda ned låten som ringsignal på bandets officiella hemsida kent.nu". Fick mindre än jag trodde när jag kom hem från flygplatsen...
Ringsignalen är rätt intetsägande, men jag kan inte se något fel i själva konceptet. Dessutom vet varken du eller jag Kents motiv bakom ringsignalen, kanske går pengarna till Rädda barnen? Kanske får vi veta mer senare?
Edit: dessutom är Kent mainstream...
Jag gillar Kents inställning till media för att de har fattat beslutet själva, de vill inte få sina liv "utfläkta" i media även om det ev. skulle gynna deras försäljning. De vägrar anpassa sig efter den mall som rockstjärnor ska leva sina liv efter, att stå emot det som förväntas av dem. Det är integritet!
Att tjäna en extra hacka på sitt jobb är inte brist på sådan...
Jag får sköna vibbar av den där slingan. Jag anar att Ingenting kommer att bli årets låt.
Låt dom komma nu
Jag skrattade första gången jag hörde slingan
men nu gillar jag den faktiskt riktigt skarpt!
KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg
låt kent tjäna klöver på va som helst. bara vi får höra deras musik. yepp
HÖST I SJÄLEN,VÅR I HJÄRTAT. VAR BLEV NI AV
one november, spawned a monster in the shape of this child
Ja, jag var inte så ful så jag köpte den, efter en kort stunds googlande:
http://www.david.nu/kent-ingenting_70