Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 62

Ämne: Slutet?

  1. #16
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlägg
    17 385

    Standard

    jag var 100% säker att dom skulle lägga av efter stadion , hejhopp det gjorde dom inte, det går knappt att spekuleta om saken

  2. #17
    Erfaren medlem sundance_dannes avatar
    Reg.datum
    Sep 2002
    Ort
    Det blåser genom Malmö alltid...
    Inlägg
    13 868

    Standard

    Shit. På första albumomslaget (och musikvideon med) så springer dem mot ljuset i slutet av tunneln! Hur ska man tolka det? Skulle de lägga av?
    Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.

  3. #18
    Medlem 016s avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    eskilstuna
    Inlägg
    750

    Standard

    men vadå, kent kommer väl aldrig bli gamla/dåliga/trötta och dö??
    det brukar ju heta att man ska lägga av när det går som bäst. (vilket 80% av alla artister inte verkar ha förstått)
    dom kommer lägga av när dom känner sig nöjda, vi får väl bara hoppas att det inte är än på ett tag.

  4. #19
    Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Estockholm
    Inlägg
    4 909

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av 748 Visa inlägg
    Jag såg nya omslaget till singeln och jag blev jätteorolig!!!!

    Det är ett träd på omslaget och träd vissnar, är det här en indikation på att Kent ska lägga av? Att de liksom vissnat konstnärligt? Snälla, säg att jag har fel!!

    Och betyder "Ingenting" att de har ingenting kvar att ge? Jag är så rädd, jag har halvgråtit hela dan!!!!
    Oh my god...
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

  5. #20
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    3 585

    Standard

    Kents fans (vi) verkar väldigt gärna tro att Kent menar något med precis allt de gör.
    Möjligheten att de helt enkelt tycker att trädet är vackert verkar inte existera...

  6. #21
    Erfaren medlem popnonstops avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Lidköping
    Inlägg
    2 180

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av 748 Visa inlägg
    Jag såg nya omslaget till singeln och jag blev jätteorolig!!!!

    Det är ett träd på omslaget och träd vissnar, är det här en indikation på att Kent ska lägga av? Att de liksom vissnat konstnärligt? Snälla, säg att jag har fel!!

    Och betyder "Ingenting" att de har ingenting kvar att ge? Jag är så rädd, jag har halvgråtit hela dan!!!!
    Det känns ju inte så troligt att dom ens skulle göra en skiva till om dom kände att de hade vissnat konstnärligt. Liksom, "den här skivan släpper vi för att visa att vi har blivit sämre..."
    one november, spawned a monster in the shape of this child

  7. #22
    Erfaren medlem kentads avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    11 710

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Beah Visa inlägg
    Kents fans (vi) verkar väldigt gärna tro att Kent menar något med precis allt de gör.
    Möjligheten att de helt enkelt tycker att trädet är vackert verkar inte existera...
    Jag håller med dig, de tycker säkert bara att det är vackert. Eller nåt

  8. #23

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Beah Visa inlägg
    Kents fans (vi) verkar väldigt gärna tro att Kent menar något med precis allt de gör.
    Möjligheten att de helt enkelt tycker att trädet är vackert verkar inte existera...
    Beah for President! Kommer ni inte ihåg hur Jocke, på ett snyggt sätt, häcklade personer som övertolkar allting bandet gör, när han tog exemplet med tigern som finns på omslaget till V&A? Vad var det: han såg typ på ett program om tigrar och så nämndes "tiger" i Sverige, and that was it. Visst, han kanske nedvärderade sitt eget arbete medvetet för att provocera (man vet aldrig), men det vore ju inte så otroligt om det ändå var så.

    Många tolkningar av 747 tillexempel är ju bara pinsamma att lyssna till. Att ha sådana undermeningar med precis allting, varenda rad och varenda låt, skulle garanterat undergräva kreativiteten och lusten. Snacka om huvudvärk.
    rbroddmark.tumblr.com

  9. #24
    Medlem
    Reg.datum
    Jul 2005
    Ort
    Malmö, , Sweden.
    Inlägg
    1 407

    Standard

    Jag tror kent låter oss veta när de tänker lägga ner i form av ett skriftligt eller muntligt avskedsbrev/tal. Jag tror inte att de skulle låta oss gissa fram svaret.

  10. #25
    Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    HV71
    Inlägg
    5 794

    Standard

    dom sa ju på fråga kent att dom skulle bjuda på många mer turnéer eller något sånt såå...
    meningslösa, menigslöösa

  11. #26
    Erfaren medlem theonetoblames avatar
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Järfälla, Sthlm
    Inlägg
    8 846

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av NewBorn Visa inlägg
    dom sa ju på fråga kent att dom skulle bjuda på många mer turnéer eller något sånt såå...
    I Sverige i år nej.

  12. #27
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    3 585

    Standard

    Men nästa år, i februari-mars.

  13. #28
    Medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    08
    Inlägg
    608

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Beah Visa inlägg
    Kents fans (vi) verkar väldigt gärna tro att Kent menar något med precis allt de gör.
    Möjligheten att de helt enkelt tycker att trädet är vackert verkar inte existera...
    Ja men de gör de ju! Joakim tror numera att han är Gud i himelen och talar inte längre med sina fans på kent.nu. Istället kommunicerar han med oss genom kryptiska skivomslag och diffusa pressmeddelanden. Som trådmakaren mycket riktigt poängterar är slutet nära, tom mycket nära.

  14. #29
    Erfaren medlem popnonstops avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Lidköping
    Inlägg
    2 180

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Tralfamadore Visa inlägg
    Ja men de gör de ju! Joakim tror numera att han är Gud i himelen och talar inte längre med sina fans på kent.nu. Istället kommunicerar han med oss genom kryptiska skivomslag och diffusa pressmeddelanden. Som trådmakaren mycket riktigt poängterar är slutet nära, tom mycket nära.
    Skulle slutet va nära på grund av ett träd? Alltså om man bara försöker så kan man ju tolka typ allting hur som helst. Det är ett träd på omslaget, träd kan vissa, alltså ska kent sluta? Det låter ju lika troligt som typ, det är en tiger på vapen och ammunitionomslaget, tigrar äter, alltså vill kent äta upp oss?
    one november, spawned a monster in the shape of this child

  15. #30
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    3 585

    Standard

    Hahahaha, lätt att Kent vill äta upp oss!

Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •