Sidan 4 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 46 till 60 av 62

Ämne: Slutet?

  1. #46
    Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    12 700

    Standard

    Hmm! Det här temat känns bekant på något vis. Brukar det inte alltid ploppa in regniga ögon vars ägare blivit övertygade om att den senaste plattan måste vara den sista p.g.a. något "tecken"..?
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

  2. #47
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    2 130

    Unhappy

    Visst känns det som att "Ingenting" kommer att bli Kents sista singel någonsin. Det var väl knappast bara jag som reagerade på att det var exakt 17:e September 1621 som Roberto Bellarmino, italiensk teolog, jesuit och kardinal och helgon avled. Slumpen kan väl knappast skapa ett sådant sammanträffande?

  3. #48

    Post

    Citat Ursprungligen postat av Rotuhiiri Visa inlägg
    Visst känns det som att "Ingenting" kommer att bli Kents sista singel någonsin. Det var väl knappast bara jag som reagerade på att det var exakt 17:e September 1621 som Roberto Bellarmino, italiensk teolog, jesuit och kardinal och helgon avled. Slumpen kan väl knappast skapa ett sådant sammanträffande?
    Det där låter kanske lite för sjukt....Tror bara att 17 Sep är ett datum som skivbolaget valt ut
    It’s not a question of devotion, you cannot carve your own tattoo.
    I’m not a part of your emotion, you cannot tell me what to do.

  4. #49
    Erfaren medlem theonetoblames avatar
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Järfälla, Sthlm
    Inlägg
    8 846

    Standard

    Jag tror också att dom bara valde det, ganska troligt pga att det är en månad innan skivan släpps Dock stör jag mig på att pressmeddelandet om singeln kom 16 augusti, kunde dom inte väntat en dag?

  5. #50
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    , , Sweden.
    Inlägg
    197

    Standard

    Varför ens diskutera saken? Allting har en början och ett slut. Det är saker och tings natur ... och i detta fallet även Kents. Förr eller senare.
    Njut så länge det varar, och snyfta inte över sånt som är givet .... det finns liksom ingen poäng med det.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

  6. #51

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Pierren Visa inlägg
    Visst de kan sluta efter denna skiva.. Men det är definitivt inte pga omslaget till albumet. Väldigt långsökt. Liksom, tigern på omslaget till VoA kan ju också dö? Blomman på verkligen lika så. Men men, chansen finns ju alltid att så är fallet men jag tror inte det.
    Begick du inte självmord när du såg omslag till DOJD?
    Hade inte det omslaget kommit hade jag kanske förstått dig, men nu när det inte är allet så tycker jg att det är mycket märkvärdiga tankar du har :P

    Oj förlåt jag läste dåligt innan jag skrev, alla hade väl redan gått på om det här, sorry alla ;P

  7. #52
    Medlem Andy_Js avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    138

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av KevlarCrull Visa inlägg
    Begick du inte självmord när du såg omslag till DOJD?
    Hade inte det omslaget kommit hade jag kanske förstått dig, men nu när det inte är allet så tycker jg att det är mycket märkvärdiga tankar du har :P

    Oj förlåt jag läste dåligt innan jag skrev, alla hade väl redan gått på om det här, sorry alla ;P
    Ja det funderade jag också på! Haha! Fan vad bra..

  8. #53
    Erfaren medlem kentads avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    11 710

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Embrace Visa inlägg
    Kent kommer aldrig ta slut!
    Det här är bara början!
    Tidlös musik lever!
    Forever and ever...

  9. #54
    Erfaren medlem Embraces avatar
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Stockholm Södermalm Beckbrännarbacken
    Inlägg
    5 553

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kentad Visa inlägg
    Forever and ever...
    Für immer und ewig als die lange Mahlzeit nach Berlin...
    KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
    http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg

  10. #55
    Erfaren medlem Enskadaredanskedds avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Ort
    Lidköping
    Inlägg
    11 994

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av 748 Visa inlägg
    Jag såg nya omslaget till singeln och jag blev jätteorolig!!!!

    Det är ett träd på omslaget och träd vissnar, är det här en indikation på att Kent ska lägga av? Att de liksom vissnat konstnärligt? Snälla, säg att jag har fel!!

    Och betyder "Ingenting" att de har ingenting kvar att ge? Jag är så rädd, jag har halvgråtit hela dan!!!!
    Jag tycker inte att det var så roligt som du hoppades på att det skulle bli
    .
    .

    just because i'm losing, doesn't mean i'm lost

  11. #56
    Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    34 881

    Standard

    Slutet för Kent kommer att formuleras i ett brev till recensenter som just sågat bandets konsert på Ullevi år 2034. Sami Sirviö, 64:
    "Det här är första gången! Aldrig tidigare har jag nappat på betet som en dålig recension är. Men den här gången... Jag måste stå upp för vår fantastiska Göteborgspublik och för våra fans över hela Sverige... för att säga att ni är skyldiga dem, och oss, en ursäkt."
    Låt dom komma nu

  12. #57
    Erfaren medlem crappers avatar
    Reg.datum
    Jun 2004
    Ort
    Skövde., , .
    Inlägg
    4 058

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av utomjording Visa inlägg
    Slutet för Kent kommer att formuleras i ett brev till recensenter som just sågat bandets konsert på Ullevi år 2034. Sami Sirviö, 64:
    "Det här är första gången! Aldrig tidigare har jag nappat på betet som en dålig recension är. Men den här gången... Jag måste stå upp för vår fantastiska Göteborgspublik och för våra fans över hela Sverige... för att säga att ni är skyldiga dem, och oss, en ursäkt."
    så sant som skrivet.

  13. #58
    Medlem
    Reg.datum
    May 2003
    Ort
    Stockholm, , Sweden.
    Inlägg
    215

    Standard

    Känns som folk har trott att de ska sluta i sisådär 8 års tid, och ännu kör de hårt. Nu har de ju ny sponsor också. Nej ajg tror på minst en platta till.

  14. #59
    Erfaren medlem niclasarringers avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Beavertown
    Inlägg
    6 512

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av 748 Visa inlägg
    Jag såg nya omslaget till singeln och jag blev jätteorolig!!!!

    Det är ett träd på omslaget och träd vissnar, är det här en indikation på att Kent ska lägga av? Att de liksom vissnat konstnärligt? Snälla, säg att jag har fel!!

    Och betyder "Ingenting" att de har ingenting kvar att ge? Jag är så rädd, jag har halvgråtit hela dan!!!!
    du har nått i det du säger men är det inte lite långsynt va; )
    All makt åt tengil vår befriare!

    http://protectedidentity.blogg.se/

    beaver-fever!

  15. #60
    Erfaren medlem JoakimArringers avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    6 263

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av 748 Visa inlägg
    Jag såg nya omslaget till singeln och jag blev jätteorolig!!!!

    Det är ett träd på omslaget och träd vissnar, är det här en indikation på att Kent ska lägga av? Att de liksom vissnat konstnärligt? Snälla, säg att jag har fel!!

    Och betyder "Ingenting" att de har ingenting kvar att ge? Jag är så rädd, jag har halvgråtit hela dan!!!!
    hejsanhoppsan nu stannar vi och knyter pjucksen! det är ju som att säga att låten "10 Minuter" skulle betyda att dom bara har 10 minuter kvar att ge? svårt att tolka namnen på skivorna och låtarna
    Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
    Som vi glömde att vi älskade varandra . .


Sidan 4 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •