Hmm! Det här temat känns bekant på något vis. Brukar det inte alltid ploppa in regniga ögon vars ägare blivit övertygade om att den senaste plattan måste vara den sista p.g.a. något "tecken"..?
Hmm! Det här temat känns bekant på något vis. Brukar det inte alltid ploppa in regniga ögon vars ägare blivit övertygade om att den senaste plattan måste vara den sista p.g.a. något "tecken"..?
Visst känns det som att "Ingenting" kommer att bli Kents sista singel någonsin. Det var väl knappast bara jag som reagerade på att det var exakt 17:e September 1621 som Roberto Bellarmino, italiensk teolog, jesuit och kardinal och helgon avled. Slumpen kan väl knappast skapa ett sådant sammanträffande?
Jag tror också att dom bara valde det, ganska troligt pga att det är en månad innan skivan släpps Dock stör jag mig på att pressmeddelandet om singeln kom 16 augusti, kunde dom inte väntat en dag?
Varför ens diskutera saken? Allting har en början och ett slut. Det är saker och tings natur ... och i detta fallet även Kents. Förr eller senare.
Njut så länge det varar, och snyfta inte över sånt som är givet .... det finns liksom ingen poäng med det.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Begick du inte självmord när du såg omslag till DOJD?
Hade inte det omslaget kommit hade jag kanske förstått dig, men nu när det inte är allet så tycker jg att det är mycket märkvärdiga tankar du har :P
Oj förlåt jag läste dåligt innan jag skrev, alla hade väl redan gått på om det här, sorry alla ;P
KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg
Slutet för Kent kommer att formuleras i ett brev till recensenter som just sågat bandets konsert på Ullevi år 2034. Sami Sirviö, 64:
"Det här är första gången! Aldrig tidigare har jag nappat på betet som en dålig recension är. Men den här gången... Jag måste stå upp för vår fantastiska Göteborgspublik och för våra fans över hela Sverige... för att säga att ni är skyldiga dem, och oss, en ursäkt."
Låt dom komma nu
Känns som folk har trott att de ska sluta i sisådär 8 års tid, och ännu kör de hårt. Nu har de ju ny sponsor också. Nej ajg tror på minst en platta till.
Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
Som vi glömde att vi älskade varandra . .