Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 62

Ämne: Slutet?

  1. #31
    Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Estockholm
    Inlägg
    4 909

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Detärbarasakermanser Visa inlägg
    jag var 100% säker att dom skulle lägga av efter stadion , hejhopp det gjorde dom inte, det går knappt att spekuleta om saken
    Går knappt att spekulera om saken? Det går ju INTE att spekulera om saken, eller jo självfallet men vadfan är det för kul med det liksom? Dom slutar när dom slutar! Man kan ju inte tänka att nästa skiva är den sista hela tiden.
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

  2. #32
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Embelie Visa inlägg
    Går knappt att spekulera om saken? Det går ju INTE att spekulera om saken, eller jo självfallet men vadfan är det för kul med det liksom? Dom slutar när dom slutar! Man kan ju inte tänka att nästa skiva är den sista hela tiden.
    jocke sa "det här blir förmodligen det sista vi gör på ett bra tag" vilket väckte en del tankar just då...

  3. #33
    Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Estockholm
    Inlägg
    4 909

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    jocke sa "det här blir förmodligen det sista vi gör på ett bra tag" vilket väckte en del tankar just då...
    Okej, stog det i forumet så kan jag inget säga. Lusläser nämligen inte alla töntiga frågor. Om inte så jaha, då får man väl vara glad för att det snart kommer en skiva.
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

  4. #34
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    jag menade att han sa så efter stadion och det var därför alla var övertygade om att det var deras sista spelning någonsin etc

  5. #35
    Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Estockholm
    Inlägg
    4 909

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    jag menade att han sa så efter stadion och det var därför alla var övertygade om att det var deras sista spelning någonsin etc
    Så pass. Det var hårda bud.
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

  6. #36
    Erfaren medlem svantees avatar
    Reg.datum
    Jun 2006
    Ort
    Kärlekens land
    Inlägg
    18 332

    Standard inte slutet

    Citat Ursprungligen postat av 748 Visa inlägg
    Jag såg nya omslaget till singeln och jag blev jätteorolig!!!!

    Det är ett träd på omslaget och träd vissnar, är det här en indikation på att Kent ska lägga av? Att de liksom vissnat konstnärligt? Snälla, säg att jag har fel!!

    Och betyder "Ingenting" att de har ingenting kvar att ge? Jag är så rädd, jag har halvgråtit hela dan!!!!
    Dom har skrivit på ett kontrakt med skivbolaget att göra 2 album till efter denna, så du kan ta det lugnt :P
    I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.

  7. #37
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlägg
    17 385

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av svantee Visa inlägg
    Dom har skrivit på ett kontrakt med skivbolaget att göra 2 album till efter denna, så du kan ta det lugnt :P
    rätta mig om jag har fel men är det inte bara så att dom måste ha bmg två skivor till... och inte att dom måste göra två till, det skrivs ju om det här helatiden överallt här känns det som...

  8. #38
    Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    HV71
    Inlägg
    5 794

    Standard

    dom som bara lyssnar på elvis, som totalt inte finns, överlever dom med
    meningslösa, menigslöösa

  9. #39
    Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    norrköping
    Inlägg
    7 297

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av svantee Visa inlägg
    Dom har skrivit på ett kontrakt med skivbolaget att göra 2 album till efter denna, så du kan ta det lugnt :P
    Läser du hela trådarna innan du gör ett inlägg i diskussionen, med stor risk att repeterarepeterarepeterarepetera vad andra har skrivit(eller som i det här fallet skriva något som är rentav falskt).

    På första sidan i denna tråd har jag rett ut hur detta kontrakt förhåller sig.
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

    ---John G. Bennett

  10. #40
    Erfaren medlem svantees avatar
    Reg.datum
    Jun 2006
    Ort
    Kärlekens land
    Inlägg
    18 332

    Standard Slipknot - The Plague

    Citat Ursprungligen postat av Detärbarasakermanser Visa inlägg
    rätta mig om jag har fel men är det inte bara så att dom måste ha bmg två skivor till... och inte att dom måste göra två till, det skrivs ju om det här helatiden överallt här känns det som...
    jag hänvisar till vår allas herr Plague
    I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.

  11. #41
    Erfaren medlem svantees avatar
    Reg.datum
    Jun 2006
    Ort
    Kärlekens land
    Inlägg
    18 332

    Standard yeeis

    Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Läser du hela trådarna innan du gör ett inlägg i diskussionen, med stor risk att repeterarepeterarepeterarepetera vad andra har skrivit(eller som i det här fallet skriva något som är rentav falskt).

    På första sidan i denna tråd har jag rett ut hur detta kontrakt förhåller sig.
    Nej jag läser bara 1/3 ibland 1/2...men förlåt för att jag inte är så insatt i skivbolags branschen, det är tur att du finns...typ
    I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.

  12. #42
    Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    norrköping
    Inlägg
    7 297

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av svantee Visa inlägg
    Nej jag läser bara 1/3 ibland 1/2...men förlåt för att jag inte är så insatt i skivbolags branschen, det är tur att du finns...typ
    Ett tips är att i sådana fall kan samma/ett liknande svar, eller rentav ett annat mer korrekt svar, finnas i den 1/3 eller 1/2 du inte läser.
    Ja, ibland är det väl tur att folk svarar på saker dom är insatta i?
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

    ---John G. Bennett

  13. #43
    Erfaren medlem Embraces avatar
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Stockholm Södermalm Beckbrännarbacken
    Inlägg
    5 553

    Standard

    Kent kommer aldrig ta slut!
    Det här är bara början!
    Tidlös musik lever!
    KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
    http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg

  14. #44
    Erfaren medlem svantees avatar
    Reg.datum
    Jun 2006
    Ort
    Kärlekens land
    Inlägg
    18 332

    Standard mmm

    Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Ett tips är att i sådana fall kan samma/ett liknande svar, eller rentav ett annat mer korrekt svar, finnas i den 1/3 eller 1/2 du inte läser.
    Ja, ibland är det väl tur att folk svarar på saker dom är insatta i?
    aaa, men skojade mest när jag sa att ja bara läser 1/3 eller 1/2 :P jo visst är det tur. Annars skulle nog hela forumet kollapsa
    I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.

  15. #45
    Erfaren medlem rose_noires avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Rain
    Inlägg
    8 319

    Standard

    dom sa ju förlåt
    Besegra inte
    Slå inte tillbaka
    Ge inte upp

Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •