Ja, det blev Ismael för mig med. Men lätt var det ej. Varje gång du möter min blick, Minimalen och Passagerare värderades stärkt. Även Glasäpplen.
Glasäpplen
Ismael
Skisser för sommaren
Respekt Ärlighet Kärlek
Varje gång du möter min blick
Ensam lång väg hem
Team building
Gamla Ullevi
Minimalen
Passagerare
Ja, det blev Ismael för mig med. Men lätt var det ej. Varje gång du möter min blick, Minimalen och Passagerare värderades stärkt. Även Glasäpplen.
Jag röstade på Skisser för sommaren. Inte för att jag gillar den låten så mycket, utan för att jag relaterar så mycket till den. Sommarkänsla mitt i vintern liksom.
Ibland ligger jag å dör till passagare i min säng, men det är ändå Respekt Ärlighet Kärlek som passar bäst i mina öron, för att fly iväg alla overkligheter som skär sönder mig sakta men säkert...
Ismael - då, nu och för alltid.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Förstår inte meningen med två omröstningar om varje skiva. Står ju att man ska rösta när man kan skivan tillräckligt bra. Omröstning 2 visar väl mer vilka låtar man tröttnat på?
(Favoritlåtar nu: Gamla ullevi, ÄRK, VGDMMB)
Du och jag ☠
"Ismael" och det är inget snack om saken. Låten kommer även dyka upp i min egen Topp 10 Låtar Från 2010 lista på min blogg. Vilken plats? Kika in så får ni se så småningom!
http://hardcore-pop.blogspot.com
Senast redigerat av Melack den 2010-12-30 klockan 16:24.
älskling; jag har hittat in från mörkret
det finns hopp om en förändring
men det tar den tid det tar
http://hajpland.blogspot.com
Jag röstade på Ismael första gången.
Nu står det mellan Varje gång du möter min blick, Skisser för sommaren och Ismael.. VGDMMB får det bli
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Men det är väl en intressant fråga. Eller har det alltid funnits två omröstningstrådar för varje skiva? Har för mig att jag hittade på det där i samband med Röd - men kanske tar för mycket cred för den idén.
Jag tycker att tråd två visar både vilka låtar folk har tröttnat på och vilka som har vuxit. Minimalen verkar till exempel i högsta grad vara en grower.
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Jag röstar fortfarande på Skisser.
Jag vet inte vad jag ska rösta på, det finns några låtar som jag tycker är bäst men kan inte välja bara en. Ismael eller Team building kanske, men kanske väntar med att rösta då, om jag nu någon gång kan bestämma mig.
Tycker att Team Building är den bästa låten, den känns viserligen lite mer åt "gitarr-hållet" men är ändå en bra låt
Jag kommer aldrig att förstå varför inte varje enskild röst gått till Glasäpplen. Det bästa dom jävlarna gjort sedan Indianer![]()
Tja.. jeg synes den blir litt kjedelig etter ca et halvt minutt. Skjer liksom ikke så mye mer - lite dynamikk, og refrenget er ikke blant det beste Kent har gjort :/ Men det er min mening da. Forstår heller ikke hvordan "Respekt Ärlighet Kärlek" har fått så mange stemmer... Ensam lång väg hem derimot... innertier!![]()