Kent är nominerade i kategorin "årets grupp" på grammisgalan. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article8277763.ab
Någon mer än jag som tycker det är lite anmärkningsvärt att man inte fått fler än 1 nominering i både P3 Guld och Grammis?
Kent är nominerade i kategorin "årets grupp" på grammisgalan. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article8277763.ab
Någon mer än jag som tycker det är lite anmärkningsvärt att man inte fått fler än 1 nominering i både P3 Guld och Grammis?
Spöklikt vit
i solskens dis
Är det en jury som utser vinnarna?
don't have to be beautiful, but it's nice.
kasst att dom aldrig blir nominerade till guldmicken.
dom blev ju det 05-06 någon gång, men då räknades inte dom som vinnare för att dom hade för mycket fans? random
Årets textförfattare skulle väll ändå Jocke varit nominerad till ?
Vad är det jag ser?
Manboy och This is my life är nominerade till årets låt? Tråkigare kan det inte bli.
En kent låt ska väl va med.
De har ju ingen smak överhuvudtaget.
Jesus died and God's gone missing.
Grammisgalan har ju blivit uruselt då folk får ringa in och rösta.
Tycker det ska vara en stor och bred jury som ska avse vinnaren.
Men gött att grabbarna är nominerade till nått.
Dom fortsätter vnna titlar medans LFC verkar gå längre och längre ifrån titlar.
vadå DUNGEN som årets grupp? HAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA
Lite snålt, men bättre än inget... Och kul att The Ark får en nominering!
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Patetiskt att de bara blir nominerade till en kategori... Och Dungen? Vad fan är det?
Skulle jag träffa oss och vara 15, skulle jag bli otroligt besviken. "Vilka är de här trötta, feta gubbjävlarna?"
kan man se galan på expressens hemsida? hittar inte. åh kommer säkert vara pinsamt dåligt ändå :[
I kategorin nedan så är det, för mig, självklart att The Tallest Man on Earth ska vinna. Ingen har under året imponerat så stort på mig.
Men någon av Snookarna vinner det säkert. Tråkigt självklart?
Årets manliga artist
DANIEL ADAMS-RAY - SVART VITT OCH ALLT DÄREMELLAN
HÅKAN HELLSTRÖM - 2 STEG FRÅN PARADISE
OSKAR LINNROS - VILJA BLI
SALEM AL FAKIR - IGNORE THIS
THE TALLEST MAN ON EARTH - THE WILD HUNT
Och 1, räknas Linnros som en nykomling bara för att han gör en soloplatta? Hur tänker dom?
Och 2, hoppas Plura vinner textförfattare, samt tar emot priset i bar överkropp (om han nu inte sitter inne för stunden, dvs).
I'm feeling kinda basic today.