Danny var ju bra ju! Hur fucking tråkig var inte Pernilla?
Danny var ju bra ju! Hur fucking tråkig var inte Pernilla?
Inte för att vara den som är den men det finns ju en schlagertråd sedan ett par år(:
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Eller om du seriöst blev ledsen/besviken över att ja "kapat" din tråd så pma en moderator och be dom ändra din rubrik till melodifestivalen och skippa året. Då har du/vi en tråd för alla framtida melodi festivaler. De är kanske de smartaste.
Vet inte om de går föra över det från den hör tråden till din tråd så kan vi ju fortsätta där. Är kanske lite mek men för mig är de lugnt.. Spelar ingen roll. Ja ÄR inte den som är den
Gör som du vill. De viktigaste är ju bara att de fortsätts skriva om detta eminenta ämne![]()
me and my drum ägde ju! dessutom är han vita killen alingsåsare
Själv sov jag i ett vinskydd istället för att kolla. Men finalen måste man nog se... (:
''Jag är stor nog att köpa mitt eget godis'' Lars Winnerbäck
Kärleksförbindelse: Ett förhållande vari två dårar råkar hamna till ömsesidigt fördärv.
lol hur kan man tycka danny var bra? gick ju bara in the club...club...club... in the club... club...club... heeeela tiden! jag och min bror har bestämt att nästa år ska vi minsann söka in och med tanke på vilka låtar som var med nu (typ dilba) lär vi komma med utan problem! rösta på mig nästa år yo
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
har ni bunkrat upp me grill chips å cola nu?
och har ni någon favorit redan innan ni lyssnat?
ja är sjukt nyfiken på: loreen. hon var ju helt fantastisk i idol.
den låten påminde mig om ledmotivet till: starzinger
Grill chips och cola? Inte grillar man på vintern?
Hur lång är Marie Serneholt egentligen? Richard Olsson ser ut som en hob bredvid henne. Eller har hon bara väldigt höga klackar?
Låt dom komma nu