hi hi ho ho ha ha
jag älskar brolles röst och utstrålning. sjukt snygg men låten...nä...den håller inte...
och vad de gäller marie:
NU ÄR FRÅGESTUNDEN AVSLUTAD!
HÄR KOMMER SVAREN:
Hej Marie! Älskar allt med bloggen fortsätt i samma anda! : ) Igår fredag hade ju Grease ett uppträdande i Let’s Dance och Sebastian spelade ju sin karaktär, men du var inte med? Jättesynd och inte få se dig, men du kanske kände dig för hängig? : ( Får komma och se er på riktigt ist! : ) Kram
Svar: Tack! Det numret som ensemblen framförde på Let´s Dance är ett nummer som inte jag är med i i musikalen. Det var därför jag inte var med. Hade varit SÅ kul dock! Får ta och försöka komma med i L.D istället;-) Välkommen till Göta Lejon! Kram!
hur lång är du och hur mycket väger du?
Svar: Jag är 175cm lång. Har helt ärligt ingen aning vad jag väger… Har inte vägt mig på år och dar. Kram!
nä...loreen kommer nog inte vinna. alltså hon har ju en av sveriges bästa röster. och så sjunger hon sånt här. så jävla sorgligt...hade verkligen hoppats på ballad
Kom igen, let's do it, let's skicka Babsan till ESC!
Låt dom komma nu
nä..inte sanna heller.
fan kom igen nu. nån bra låt
daniel bäst hittills. bra show och katschig låt
min röst hamnar på: daniel
Walz och hon Rihanna-kopian var ju "bäst".
sanna nielsen ska sjunga ballader. är redan trött på den låten. fy fan..kommer höra den till leda på radio![]()
Hata svenska folkets dåliga smak
Hur var det möjligt att rösta bort Christian?![]()
Besegra inte
Slå inte tillbaka
Ge inte upp