Vad kul med detta lite annorlunda tilltag! Det blir spännande att se hur väl det slår ut, och om Kent kan tänka sig att göra om det igen. Stockholm blir det definitivt, men sedan låter ju både Lund och Köpenhamn också lockande.
Vad kul med detta lite annorlunda tilltag! Det blir spännande att se hur väl det slår ut, och om Kent kan tänka sig att göra om det igen. Stockholm blir det definitivt, men sedan låter ju både Lund och Köpenhamn också lockande.
Det var min första tanke när jag bara såg ordet Ullevi ja. Men med tanke på att läktarna är stängda så är det ju rätt uppenbart att det inte är det. Så jag fattar inte riktigt vad du vill säga? Jag har inte skrivit att det var en stor arenaspelning utan snarare uttryck en besvikelse över att det inte var det.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Så som du skrev det, "GP skrev..." så lät det som det kom som en chock för dig.
Hade du läst mer än rubriken om Kent på Ullevi hade du inte blivit lika förvånad/besviken.
De var ju rätt tydliga med hur området skulle vara uppbyggd som ett festivalområde snarare än traditionell arenaspelning med kanske ett par öltält.
Hursom...
Borde vi inte se det från den ljusa sidan?
Detta kanske "värmer upp" kent-Sverige och förbereder dem/oss för ett riktigt Ullevi-gig något annat år?
Att de kanske vill bygga publik, snarare än att bre på för stort på en gång och kanske halvfylla arenor på turné?
Väldigt bra initiativ med tydlig nisch i en tid jag personligen uppfattar festivalerna spretigare än någonsin och huvudfokus verkar ha hamnat på hyperhajp och kortlivade, kommersiella akter.
Läste att många har fått epost av Spotify så man kunde förhandsboka 24h innan släppet, någon som vet mer om det?
Själv har jag inte fått något sådant erbjudande iaf..
Var kan man köpa biljetter för Köpenhamn, Rosenborg Eksercerplats? Det fungerar inte via unitedstage.se
--
Schweden Urlaub geplant? Mein Blog informiert Dich.
Här är Köpenhamn
https://www.billetlugen.dk/musik/33434/kent
Det finns alternativ jag läste om en gigantisk femkamp på lördag eftermiddag i Stockholm med efterföljande party och förfest till Kent musik och ev coverband. Tror jag kan bli skitkul, ska leta rätt på vart man kunde anmäla sig
http://sendgrid.com/wf/webmail?rp=ZT...pBMk5UVTROVFI5
What ever.
Absolut från den ljusa sidan. Jag tror fortfarande på kent på ett fullsatt Ullevi nån gång
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Man bara måste älska spotify!!! Det känns väldigt lugnande att ha ullevibiljetten fixad- nu när det inte blev nån klubbspelning. (GNÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL )
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Tack så hemskt mycket för länken Sofia747!
Så skönt att slippa gå loss på f5 knappen som en idiot imorgon
--
Här:
http://www.unitedstage.se/se/artister/kent.aspx
(biljettsläpp imorgon 10.00, så länken till Eksercerpladsen funkar inte förrän då, gissar jag)
Senast redigerat av Oktjabrj den 2014-03-24 klockan 18:14.
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Senast redigerat av hundradelssekund den 2014-03-24 klockan 18:34.
--