införhandlade en sån där alkohol-testare för att se om vi hade kunnat åka den 1a januari istl för 2 januari..jag vägrar att köra påverkad..men alla hade typ 0.0 dagen efter så de va lugnt...dock när vi kom hem och efter sambo fått i sig ett par rejäla drinkar så testade vi den för en stund sen igen...
den började då pipa helt som besatt och så stod de ett rött H på den...å jag bara:
"men shit du måste ha över 4.0 i promille så den kan inte visa de"
sambo - nä alltså de är bara för mycket alkohol lukt i det här rummet så den blir för mycket påverkad innan jag blåser..
jag - herregud du är ju för full...det är en alkohol-testare...meningen är att man ska vara påverkad när man provar den...
sambo - men du fattar inte (håller samtidigt på och trycker å trycker på den om å om igen) den ska vara så här...den håller på å laddar upp sig igen för de blev för mycket för den...(han blåser igen å den visar 2.4)
hahaha...2.4 jag ska prova igen...
men nu har den helt flippat å bara stänger av sig själv å piper...
jag - du dödade alkohol-testaren..ge mig den nu..jag ska lämna tillbaka skiten..900 kronor..jävla lurendrejeri..
sambo mycket full lutandes mot väggen:
- jag behöver sitta...
jag - nä du behöver sova..ge mig den nu innan den pajar...han håller fortfarande på å trycker om å om igen på den..
sambo - men du fattar inte..det är inget fel på den..vi behöver bara vänta 1 timme den fick för mycket alkohol...
jag - ge mig den...jag lämnar tillbaka den imorgon...
sambo släntrar ut i köket å tillreder sig själv lite mat som kommer flamberas i hans alkoholfyllda kropp...
herregud...