Min historialärare: Ni kommer inte få jobb på nåt annat ställe än Statoil, men jag tycker om er ändå!
Min historialärare: Ni kommer inte få jobb på nåt annat ställe än Statoil, men jag tycker om er ändå!
Vi kan skada dig hur mycket som helst
Men vi ger dig en chans att göra det själv
22/3-08 <3
23/7-08 <3
Rasistisk humor är den bästa. Vi hade en väldigt hård chef på ett extrajobb jag hade. Han vägrade bla skriva ut papper vi behövde så det fick vi ordna själva, så efter det blev det en trend att fråga nån var kopiatorn ligger varvid personen i fråga svarade "där borta!" och "pekade" med en sträckt arm. Mycket roligt.
http://foto.stilren.se - portfolio
Hade återträff med några gamla klasskompisar ikväll, ett och ett halvt år efter studenten. Jag och en av dem pratade om hans jobb och om en tjej som jobbade där:
Han: Jo, men så jag har blivit ganska bra kompis med henne. Ni skulle passa väldigt bra ihop förresten!
Jag: Vadå, är hon snygg?
Han: Nää.
elin: inte alien, den är för läskig
jerry: alien är inte läskig
elin: joho
jerry: nej det måste vara realistiskt för att kunna vara läskigt, nånting som faktiskt kan förekomma, typ zombies.
Sláinte Mhath!
Staffan747 förklarar sin kärlek till glamrock:
"Glamrock ska helst hängas från skrävet på utsidan av en kall stenmur och piskas ihjäl med en rostig taggtråd till tonerna av Slayers 'Supremist'.. Jag trackar inte ner på någon annans musiksmak, jag bara "säger vad jag tycker" som det heter. Metal ska handla om hat, övermänsklighet och satan.. Inte om motorcyklar och strippor, det blir bara, som de hade utryckt det i South Park: "Gay" "
Rebecca: Är inte alla pantrar rosa?
Vi viker oss på asfalten av skratt
Ingenting kan röra oss i natt
Bilddagboken: http://magnification.bilddagboken.se
"Lucky ones are we all til it is over"
Freemans Mind Episod 3. (En kille spelar Half-Life och agerar som Freemans tankar. Rekommenderas till alla som kanske bara har spelat introt. Sök på Youtube, finns i fem episoder.)
Scientist: "Aaah, it's good to see you."
Freeman: "Yes, it IS good to see me."
Eller när de tre vetenskapsmännen förklarar för freeman vad experimentet går ut på så vänder han sig mot en av dem som har grått hår som i ett C runt huvudet och är skallig överst och säger enkelt:
Freeman: "Nice hair..."
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Ett väldigt bra citat då vår lilla stad är sååå svältfödd på sportframgångar... Och nu äntligen har vi fått något att vara riktigt stolta över!
Sen var det väldigt vitsigt också, tycker jag!
Jenny:
"Du kanske säger Norrköping det är en jävla stad, då har du aldrig sett på stadens bästa basketlag!"![]()
Glääääääns över sjööööö o straaaand...
-Ni kan ju inte bete er!"
"-Jooooooooo!"
(5 sekunder senare...) "-Aaaaahhhhhhh"