Det är bästa är att le och gå fort, då märker ingen att man är ful
Det är bästa är att le och gå fort, då märker ingen att man är ful
svenska? tyska som är så fint
http://www.youtube.com/watch?v=_Q-6H4xOUrs
en hjälte är en sån som räddar katter som ramlat upp i träd
all the people I see have clouds in their eyes
me I am alone
having a little party on my own
http://forumet.kent.nu/showpost.php?p=806993&postcount=7338
är handlar på ica...sambo har fått äran att leta upp spetskål. han hittar skylten men inte kålen så får fråga någon...ordet kål nämns hela tiden under de ca 10 minuterna vi letar efter det..till sist så säger han att det är helt slut i sortimentet och då tackar jag vänder mig till sambo och säger:
- okej men jag testar att göra de med vanlig kål..hur stor skillnad kan de vara liksom? kan du fixa etikett?
sambo - vad ska jag trycka in det på? isbergssallad?
jag - vaddå isbergssallad? de är ju kål vi letat efter i 10 min..
sambo - men de kan väl inte jag veta...jag vet inte hur de ser ut
jag - herregud du vet väl hur isbergssallad ser ut?
sambo - blablabla jag bryr mig inte..
(och nej han skämtade inte...ibland undrar jag hur mäns hjärnor är funtade)
--------------------------------------------------------------------------------------------
lite senare runt 04 i natt när han kommer å lägger sig å väcker mig å vi startar med vårat standard piddipouh mitt i natten dvs nyper, slår å river å slickar varann..
min fot hamnar på hans högra höft...han skriker högt, helt seriös:
- akta pungen!!
jag - vaddå pungen älskling det är sidan, pungen har man i mitten.
sambo - men jag känner väl själv var min pung sitter
jag - men herregud..hej jag heter olle å jag knullar i sidled för min pung sitter på höften..
nu har jag dagens citat till kent forumet
sambo - det går ju inte prata med dig, allt hamnar ju där, de får du inte skriva...
jag - nu blev de helt plötsligt ännu mer...
sambo - *skrattar*
(jag tror inte vi e riktigt svenssons..vem fan vaknar å slåss mitt i natten? vaknar man mitt i natten så brukar ju det resultera i sex liksom)
Jäklar va underbart! Hälsa honom att jag vill ha hans autograf! Haha! Aaah..känns skönt att veta att det finns några original kvar.
Och att slåss mitt i natten det gör jag med min tjej jämt, bara det att jag är vaken och hon sover och tänker INTE dela med sig av täcket. XD
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
En msnkonversation mellan mig och Automatvapen då jag pratar om hur det slutade mellan mig och mitt ex i "den sista striden" eller vad man ska kalla det. Linus är jag och Jag vill ta en julmust! är Automatvapen.
Linus säger:
Hon såg det som att jag valde mellan dig och henne. Jag minns att jag fnös åt det och sa till henne: "Om valet står mellan dig och stoffe väljer jag honom."
Linus säger:
Det känns lite gay så här i efterhand.
Jag vill ta en julmust! säger:
hahaha
Linus säger:
Väldigt....gay...faktiskt.
Linus säger:
-.-
Jag vill ta en julmust! säger:
underbart<3
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
(oscar är lite tjurig på mej när vi ses i korridorerna eftersom jag bytt klass)
oscar: jag ska aaaaaldrig mer prata med dej!
jag: du kommer aldrig lyckas haha
oscar: jo kommer jag visst -_-
jag: nu pratade du...
oscar:....fan!![]()
anna
blogg
automatvapen å bravorion > thanks..ja han e rolig å fruktansvärt jobbig..å allt blir mer fel när han gör något än när jag gör något å då e de illa![]()