"Du suger, helt klart...och inte på det bra sättet"
"Du suger, helt klart...och inte på det bra sättet"
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
''It's good to rape after you've been eating.''
''Nu har man varit kung i en och en halv timme sen ska man gå förbi
kinarestauranten och sen så e man hemma.
Känns sådär.'' //Harri
Min mamma och jag, när vi försökte hitta på ngt till mat, vid kylen:
Hon: undrar vad det är i den där gula burken...?
Jag: har jag undrat ett tag med nu...
hon: Vi kollar.
Jag: Vågar vi?
Hon: *börjar ta ned burken* det är ju något flytande!!!
Åh, det var sån där gurka.
*vi skrattar*
Gustaf söker efter:
jag ska hjälpa mormor med grejer hon vill få gjorda och umgås med hennes tantkompis
Sökfunktionen säger:
Vi kunde inte hitta några platser innehållandes "jag ska hjälpa mormor med grejer hon vill få gjorda och umgås med hennes tantkompis". Försök med andra sökord.
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
"jag ska lägga min feta gammelblixt mot din pung när du sover så ska du få känna på smärta"
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
"Du vet att Idi Amin var rätt skön, trots att han fick för sig att indierna var ett större problem än judarna. Heil the black Hitler!"
Min pappa var så klyftig härom dagen:
"Hade jag varit större så hade jag varit mer ivägen!"
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
Observation på stranden
Kille(~10) till tjej (~10): Men alltså snääälla, varför kan vi inte bli ihop?
Tjej: För jag vill inte, jag tycker inte om dig
Kille: Men jag tycker inte om dig heller, inte så, men jag har aldrig haft en tjej mer än en timme..
Tjej: Men nej jag vill inte
Kille: Men jo snälla, jag vill kunna säga till mina kompisar att jag blev tillsammans med en tjej på lägret..
Två killar i samma ålder i kör: Kom igen nudå, gör honom lite glad!
Min mamma: " Du blev precis inspanad. han åt upp dig med ögonen!"
Jag : "Jag vet! läskigt."
butiksbiträdet: "Åh, här ni kan ta den, den verkar vara gratis!", han hittade ingen prislapp.... haha![]()
Med mina kompisar som alla är äldre:
Fan så gött! Jag kommer alltid vara yngre än er!
Mr Orange
Om det är något det visas för lite av i media generellt så är det tjurfäktare som skadar sig. jag menar, det är ju verkligen så man sitter med ett litet elakt leende och känner med stor tillfredställelse "hehe, rätt åt dig din äckliga ursäkt till människa"
Fan va läskigt. han såg nästan ut som en docka när tjuren slängde runt honom.
usch![]()