Lovely Little Queen i frågetråden:
"Nej, jag tycker det är så upphåsat att jag slutat bry mig om svininfluensan för länge sen."
Lovely Little Queen i frågetråden:
"Nej, jag tycker det är så upphåsat att jag slutat bry mig om svininfluensan för länge sen."
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Although women often portray themselves as wanting to date kind, sensitive, and emotionally expressive men, the nice guy stereotype contends that, when actually presented with a choice between such a 'nice guy' and an unkind, insensitive, emotionally-closed, 'macho man' or 'jerk,' they invariably reject the nice guy in favor of his 'so-called' macho competitor.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Felix. säger: (02.44.59)
klockan är kvart i tre, vi söker på triple whopper på youtube
Men lilla kvastfening! det är ju för att "alla" vill bara se så och tro så och då blir det som man vill se, man blundar för allt annat. (tänkte egentligen inte svara men nu har jag gjort det) Det är för i övrigt så vi rättfärdigar det mesta i våra patetiska liv med ett: " men såhär är det och såhär kommer det alltid att vara!" bara för att slippa förändring och kunna gå på som de grå möss de flesta faktiskt väljer att vara helt i mittfåran av den klena strömmen.
(VAd jag får allt ifrån? ingen aning det bara kommer)
En kompis lyssnade på Vals för satan:
- Varför har de lagt in massa dunk? Kasst som fan ju.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Läst på många ställen under "Tycker inte om" i min gamla Mina vänner-bok: "Folk som tror att dom är nåt".
Snacka om att ha jantelagen med sig från barnsben.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
"lyssnar du på dansband?"
jag lyssnade på vals för satan
Jag kom osökt att tänka på att de berättade på radion häromveckan om hur kvinnor tillfredställde sig själva med symaskiner nån gång i industrialiseringens barndom. Sådasna som man trampade alltså - ju snabbare de trampade destå mer vibrerade sätet de satt på![]()
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
"Jag ska jobba imorgon" // Kille 25 år, något påverkad
"Vad ska du göra då?" // Herre, 50 år.
"Jag vet inte, jag är från Glimåkra" // Killen
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.
Målaren som tapetserar hemma hos oss:
"Jamen Kent, jag tycker han är riktigt bra alltså..."
NÖRDVARNING!
Enbart för Modern Warfare-fans kanske, men när jag klarat en bana och man dras ut i ett rep till en helikopter så fick jag en achievement. "Soap on a rope". Det fick mig att skratta.För övrigt så är "Soap" en huvudperson i båda spelen, en skotskt SAS-soldat som är jävligt bad ass.
Senast redigerat av Bravorion den 2009-11-14 klockan 22:53.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius