Det där med tvättid blev ganska misslyckat för min del. Jag hade, utan en tanke på att september bara har 30 dagar, bokat en tid den 31:a. Alltid lika störande när sådant händer.
Det där med tvättid blev ganska misslyckat för min del. Jag hade, utan en tanke på att september bara har 30 dagar, bokat en tid den 31:a. Alltid lika störande när sådant händer.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
ur min samhällskunskapsbok
"sverige hade under andra världskriget en samlingsregering som bestod av alla partier utom kommunisterna, som inte ansågs pålitliga av övriga partier."
Senast redigerat av förgätmigej den 2009-10-03 klockan 10:38.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Gubbe gjorde en insändare efter en lokal debatt om att folk inte signalerar när de svänger:
"Folk har väl inte med att göra vart jag ska för någonstans?"
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
"aoo, men vi kanske är tillsammans nu eller nått, vad vet jag? jävla minnesluckor"
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
A man chooses, a slave obeys.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
"det är som att bosätta sig på landet och undra varför dom inte öppnar nk där nån gång..." Jonna <3
inget.
We all make choices in life, but in the end our choices make us.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Man är alltid på väg till en kopp varm choklad.
Mr Orange
"Rebecka. Jag insåg det här för länge sen, men du är bisexuell. Jag ville bara berätta det för dig."
"Det där är en kyrka! Herregud!"
"Vart tog vägen vägen?"
"Jag har PMS och kommer tjuta imorgon. Bara så alla vet det."
på tunnelbanan:
*ding dong östermalmstorg*
kille till ett litet barn, ca 4 år
- här bor alla stekare! det här din pappa vill bo egentligen
en stund senare, barnet ringer till sin pappa "pappa kan inte du köpa en bil åt mig?!?!"