En liten flicka (5 år typ) till sin pappa på pendeltåget (dom stog vid dörrarna medan jag satt några stolar bort):
"Pappa, den där killen med vitt hår... (en ganska lång tystnad, pappan börjar prata om nåt annat)... Jag tycker han ser konstig ut"
Man tackar och bugar.
"Välkomna till kvällens konsert. Vänligen stäng av era mobiltelefoner och avhåll er från att ta bilder. Ser ni någon som fotograferar så finns det en som har tillstånd."
Yep, that's me![]()
http://foto.stilren.se - portfolio
Jag är inte rasist, jag är realist.
Min farfar sade det idag. Väldigt roligt när just han sa det kan ni tro!
Emma ger fina kommentarer till mig på msn
Emma säger:
- Du är bättre än en avokado joel
Joel säger (20:59):
"Suspicious minds" är bra
Emma säger (20:59):
Ja
den är bra
Joel säger (20:59):
mmmm
fast du är bättre
Jag är endast med dej för att jag ska rätta upp ditt ruttna liv och göra dej till människa.
Så snäll är knyffel!
Svininfluensan är min drog
Emma:
"Det känns som att man sitter och väntar på nåt mer, men vet inte vad"
Joel:
"Pensionen"
Axel:
"Hårdrock. Fingrar far över gitarren, smeker och gör sig till. Som ett rinnande vatten brukar man säga. Imponerande, men inte särskilt djupt. Nitar och läder. Fetisch är något väldigt patenterat och ingrott bland hårdrockare, att de inte ens märker det själva. Det hela handlar om yta. Vi får våra solon och går vidare, inget som stannar i våra hjärtan.
Porr. Långa kukar och stora bröst. Imponerande. Ställningar som flyger fram hit och dit. Man blir svimfärdig. Syftet med porr är att upphetsa och få oss att komma till. Det uppfylller (ibland) sitt syfte. Man runkar och går vidare. Inget som sätter sig i själen direkt.
Porr och hårdrock. Ytligheter för tråkigt folk."
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Sagt av min kompis imorse: "Vad fin! Fin som en mandarin. Gud, jag är så fruktansvärt trött nu."
Älskar dåliga ordvitsar.
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.