"Jag heter Jim."
don't have to be beautiful, but it's nice.
"Rebecka du ser ut som en Bond-brud"
och
"Rebecka jag gillar dig det går att föra en diskussion med dig..."
Valle berättade hur han som liten hade blivit biten av en svan, sen började han mata den vresiga svanen...
![]()
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Fredrik Strage i DN På Stan:
"Stockholmare som vill framhäva kopplingen mellan popkultur och sport säger ofta: ”Martin Mutumba i AIK är cool! Han känner Latin Kings!” Förvisso, men han är inte coolare än Dogge, Daddy Boastin eller egentligen vem som helst som har rappat i deras studio de senaste femton åren. Sport handlar inte om coolhet. Det handlar om friskvård, mobbmentalitet och nationalism. Sport existerar eftersom våra kroppar långsamt ruttnar och vi inbillar oss att vi kan springa ifrån liemannen i elljusspåret. Sport existerar eftersom människor utan estetiskt sinne behöver något att göra på fritiden. Med det menar jag inte att alla fotbollssupportrar är dumma i huvudet. Tillåt mig citera den tecknade hunden som också syns i den här bloggen: ”Alla som gillar sport är inte idioter men alla idioter gillar sport.”"
Jag berättade för min snart 87-årige svärfar att jag var lite sugen att gå på Trappan förra helgen, där halva Kent var och DJ:ade.
"Du menar dem från Eskilstuna?"
Det kallar jag att vara up-to-date när man är född 1923.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Palle: "Åh, mina bröstvårtor blir helt styva!"
inget.
"Jenny, du måste bli författare !"
Av min svenska lärare igår, blev himla glaad!
marriage is a dicatorship
spencer pratt
![]()
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
En klassiker som tål upprepas:
"To be is to do" - Sokrates (född cirka 470 f.Kr., död 399 f.Kr)
"To do is to be"- Jean-Paul Sartre (1905-1980)
"Do Be Do Be Do"- Frank Sinatra (1915-1998)
![]()
MEN det är ju vad man vill ha det till.
Många kvinnor letar efter män att styra och de finner alltid sådana hoplösa män.
Två kvinnor på mitt förra jobb hade som konstant samtalsämne att beklaga sig om deras män som inte gjorde som de sa! (jag brukade bara försöka att inte lyssna för det var ingen idé att säga nå't. män är till för att tuktas och sen beklaga enligt dem)