"att tänka fritt är stort men att tänka rätt är större"
"Åh, Reinfeldt gick just utanför dörren!"
"Ge han en smack på babyfejset för fan!"
Every beat of your drum is wasted
and every song you sing is a fake
and every word is a hesitation
you did it great...
Joel i telefonen igår:
"jag är ett djur!"
bcq:
Hur och vad och med vem man än gör det med i sänghalmen så blir det aldrig så bra som det blir när man gör det själv.
"and if you wanna go higher, just use your hands instead"
Senast redigerad av Embelie den 2009-12-27 klockan 10:40
Bert Ljung:
"Fröken berättade att vi skulle ha "Hälsa" som TEMA i skolan.
Helt onödigt.
Jag kan redan hälsa.
Hej hej!"
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Ur "Vilken bok läser du nu"-tråden:
har jag läst 100 sidor av Sven Ingvars självbiografi så ska jag nog klara av 100 sidor av aynan...
![]()
Dagens inlägg:
http://forumet.kent.nu/showpost.php?...postcount=7977
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
(inne på toaletten på koh pan jang där båsväggarna inte går hela vägen upp)
Jacob: ÅSA! Vi kan ju hålla hand samtidigt som vi kissar över väggen! Då är det nästan som att vi är inne hos varandra!
Jag: Hahahha.. ehja..mensåatteh.. xD
(går ut ur båset, han är kvar i sitt)
Jacob: JAG HAR FASTNAT!
Jag: VA?
Jacob: Mellan taket och väggen när jag försökte nå över.Men duvet, nu var det nästan som att vi är inne hos varandra i båsen, nästa gång är det jag som är helt inne i dig! ..eh..ja..
Jag: ..ja. Så kan det säkert bli xD Helt inne! *klappa på*
(Vet inte om jag ska tycka att det mest fantastiska är att han faktiskt FÖRSÖKTE hålla hand samtidigt som vi kissade över väggen och inte bara skojade om det, eller om det mest fantastiska är att han fastnade, eller om det mest fantastiska är att han faktiskt lyckades vända det hela till en något awkward raggningsreplik.
Kanske allt på samma gång xD)
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
"Din katt är uppochner på."
don't have to be beautiful, but it's nice.
If we admit that human life can be ruled by reason, the possibility of life is destroyed.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
"oskar är för kent forumet vad phil hellmuth är för poker världen"