"Jag kände direkt att det var riktiga kompisar. (En stunds tystnad) För det var ju inga sånadär zombies!"
"Jag kände direkt att det var riktiga kompisar. (En stunds tystnad) För det var ju inga sånadär zombies!"
''Jag är stor nog att köpa mitt eget godis'' Lars Winnerbäck
Kärleksförbindelse: Ett förhållande vari två dårar råkar hamna till ömsesidigt fördärv.
Thomasine säger:
Åsa, du är typ lebb. Men du vill ha kuk. Därför vill du bara ligga med killar som ser ut som snygga tjejer.
En något förenklad analys, men oh så rolig xD
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
min pappa igår:
- hej. hur är det med dig?
- det är bra.
- det är tisdag idag. (liten paus) kom ihåg det.
don't have to be beautiful, but it's nice.
- Jag är inte snäll mot människor jag inte tycker om.
- Men du, du är ju inte ens snäll mot människor som du tycker om.
- Det har du rätt i. Jag älskar dig, dumhora.
Bästaste <3![]()
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Jonna: "Ofta man heter indie-jens om man inte ens är indie?!" (L)
Känns som att jag behöver skriva ett försvarstal här. Jag har aldrig påstått mig vara indie heller. Mitt användarnamn är helt och hållet ett skämtsamt smeknamn jag fick under en konversation för något år sedan. Vi diskuterade artistnamn man kunde ha och min kompis föreslog Indie-Jan (indian) och jag sa att man kunde alternera det med Indie-Jens, vilket är indianer på engelska sagt med göteborgsk accent. Sen dess är jag Indie-Jens.
Sen är ju nästa frågeställning, vad är indie idag? Knappt någonting. Broder Daniel benämns ju väldigt ofta som indie, även fast redan från debutskivan så släpptes allt genom stora bolag. Ja, jag lyssnar på en hel del indie, men det är så sjukt tråkigt att snöa in på en "genre". Indie är ju trots allt ingen genre i samma bemärkelse som andra genres, det är mer en aktion.
Every beat of your drum is wasted
and every song you sing is a fake
and every word is a hesitation
you did it great...
alltså jag hade ju kunnat förklara mig (eller jonna rättare sagt) från början så hade du inte behövt nåt försvarstal. hon menade att säga "ofta man heter indie-jens om man inte ens heter jens?" fast så sa hon fel och ah, det var väldigt roligt när det hände iaf fast låter inte så kul nu : (
Any fool can make a rule, and any fool will mind it.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Regler är till för att brytas. Och därmed basta.
Jag: "Igår när jag var ute och sprang kom en jättesnygg tjej emot mig och hon hade en jättefin väst! Hade nästan lust att fråga vart hon köpt den."
Mamma: "Försök inte ens. Det var tjejen du var intresserad av."
Min mamma alltså <3