"Dumbeldore är typ en snygg version av Inga-Lill" - Blue Molko. (Inga-Lill är förövrigt vår SO-lärare)
"Dumbeldore är typ en snygg version av Inga-Lill" - Blue Molko. (Inga-Lill är förövrigt vår SO-lärare)
Annika: Rybak är sexig
Kajsa: Neee?
Annika: Och Saade också!
Kajsa: Men nej!
Annika: Och Johnny Depp.
Kajsa: Ingen slår Brad Pitt
Annika: www.statingtheobvious.com
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Senast redigerat av svantee den 2011-03-19 klockan 00:01.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
"Men du vet, jag är sådär typiskt svensk.
Går med i Facebookgrupper som t.ex. "Stoppa folkmordet i Sudan" eller "Hitta katten Göte!" för att lindra mitt dåliga konsumentsamvete, sen köper jag produkter tillverkade av barnarbetare i företag som tjänar pengar på folkmorden i Sudan, och jag skiter fullständigt i Göte."
"Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"
Jag postar den här: http://www.aftonbladet.se/wendela/article12800073.ab
Satsen "katten är på mattan" är sann om katten finns på mattan och falsk om den inte gör det.
"Jag är på KTH, home of the nerds"
Från en vän gällande Mando Diaos kickande av trummisen:
- 5 spänn på att dixgård ville att han skulle spela trummor mer skitnödigt, å när han inte kunde fick han kicken
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/