Vi har diskutert medisinsk etikk i dag.. et lite gullkorn:
"Du har fått en uhelbredelig diskusjon!"
Vi har diskutert medisinsk etikk i dag.. et lite gullkorn:
"Du har fått en uhelbredelig diskusjon!"
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
- Havin' a kid changes everything. There's burping, the midnight feeding, and the changing.
- You do any of that?
- No. But I hear it's terrible. Then you spend years trying to corrupt and mislead this child, fill his head with nonsense, and still it turns out perfectly fine.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
"Jag har tröttnat på att förtala universum. I hela mitt liv har jag sagt nej, nu bryr jag mig bara inte längre"
Émile Michel Cioran
http://foto.stilren.se - portfolio
En diskussion gällande om man hade möjligheten till att äga en Portalgun och vart man skulle vilja ta sig till med den:
"I'd make sweet love with myself.
Oh, you meant location, two walls that are close to eachother."
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
"Naturen gjorde allting med ett syfte, och människans syfte är att förstå naturen genom vetenskapen. Sålunda skulle det ha varit en motsägelse om naturen utrustat människan och hennes organ på ett sådant sätt att all kunskap och vetenskap ända från sin tillblivelse måste vara falsk".
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Han: vad handlar den om då
Jag: Hmm, Cirkusveterinären stjäl cirkusdirektörens fru, tror jag. Typ.
Han: Jaha, en dokumentär då alltså?![]()
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Det finns ett liv före döden.
- Klotter på Hallanstalten.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Min tjej nyss:
"När ska vi lyssna på kent? Jag vill höra elefanter!"
....![]()
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
"Jag försökte välja ut några låtar, men det gick sådär..." // Isola, hon lägger till kent-låtar till en spotify-lista med 90-tals låtar...
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.
"Du måste äta upp mina matlådor för de är slut!"
- Dödgrävling igår när jag blev bjuden på lasagne hos henne.
klasskamrat
"det är ju bara de som är pundare som tycker att droger e en bra grej som helt borde legaliseras. resten av människorna har ju inte rökt upp/knarkat sönder sina hjärnceller så de kan fortfarande tänka med dom"
aningen hårddragen åsikt men ja fattar hans poäng ^^
"People can have the Model T in any colour, so long as it's black."
Henry Ford.