You'll never find the right person if you don't let go of the wrong one.
You'll never find the right person if you don't let go of the wrong one.
när jag faller, orkar du för två?
"Fan vad jag hatar romantiska komedier."
- Hulda
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Krönikören twittrar:
http://twitter.com/#!/SVTKarlsson/status/112461238298095616
don't have to be beautiful, but it's nice.
Han måste f.ö vara världens mest ointressanta tv-person och driva världens ointressantaste twitter-konto.
And they all go hand in hand through their parklife
Jan Lööf i SvD om hur lik sin barnboksfigur Bertil Enstöring han är:
–Jag vet ju att dom flesta gillar att vara flera, men jag är inte ensam om att vilja vara ensam. Det finns fler som känner att varför ska man hålla på att köra med folk runt omkring en, det blir ju bara jobbigt. Och är du ensam så försvinner ju plötsligt alla dina dåliga egenskaper, om du tänker efter. Jag kan väl vara elak mot katten möjligtvis, men annars finns det ju ingen att vara stöddig emot.
All these science spheres are made of asbestos by the way, keeps out the rats. Let us know if you feel a shortness of breath, a persistent dry cough or your heart stopping, because that's not part of the test - that's asbestos.
- Cave Johnson - Portal 2 - (JK Simmons.)
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
"I mina föräldrars generation skaffade man ett barn till för att kitta ihop förhållandet när det var dåligt. I min generation bygger vi en ny altan eller sätter upp en fondtapet - jag menar nu måste vi vara en riktig familj, detta måste ju vara kärlek, vi har ju faktiskt gjort om sovrummet ihop"
-en av författarna till Happy,happy en bok om skilsmässor.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Är det du Embrace?
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/