Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 63

Ämne: alex schulman tycker till om kent...

  1. #31
    Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002
    Inlägg
    22 316

    Standard

    Jag säger som vanligt: det värsta är inte att det finns utan att folk läser skiten.

  2. #32
    Erfaren medlem Embraces avatar
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Stockholm Södermalm Beckbrännarbacken
    Inlägg
    5 553

    Standard

    AS är precis vad hans initialer förtäljer.
    En riktig talanglös och patetisk nolla.
    Han har alltid fel i allt.
    KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
    http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg

  3. #33
    Erfaren medlem Fast Forwards avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg
    Jag säger som vanligt: det värsta är inte att det finns utan att folk läser skiten.
    Indeed, indeed. Det där skämtet till "journalist" kan ju gå och dra nåt gammalt över sig...
    Du log genom fräknarna
    med tårar i ögonen
    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

  4. #34
    Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    34 881

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av tigertindra Visa inlägg
    chatt i aftonbladet 5 min sen..typisch

    Joanna säger: Hej Alex. Vad tycker du egentligen om Kents musik? Du som ratade deras nya bilder.
    Alex Schulman säger: Jag älskade den där låten... vad hette den? När de sjunger: "Jag kan ha fel - tänk om jag har fel". Så tänker jag ofta. Den var väldigt vacker.

    tror dock inte han e seriös...tyvärr
    Jo, det tror jag nog att han var. Om han varit ironisk skulle det ha framgått tydligare.
    Låt dom komma nu

  5. #35
    Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    Ort
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake
    Inlägg
    11 114

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av utomjording Visa inlägg
    Jo, det tror jag nog att han var. Om han varit ironisk skulle det ha framgått tydligare.

    men alltså, han betraktar ju sig själv som en människa som sällan har fel...och han poängterade ju just den meningen...därför kändes det som klockren ironi..jeje men jag kan ha fel...TÄNK om jag har fel

  6. #36
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2003
    Ort
    Stockholm, , Sweden.
    Inlägg
    579

    Standard

    Skulle han tycka illa om Kent så skulle han nog inte kunna en låtrad från Isola från en låt som dessutom inte är någon av kents mest kända. Han lär ju inte suttit och bläddrat igenom alla kents texter för att kunna vara ironisk.
    I´ll bring you when my lifeboat sails through the night..

    That is supposing you don´t sleep tonight

  7. #37
    Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    34 881

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av tigertindra Visa inlägg
    men alltså, han betraktar ju sig själv som en människa som sällan har fel...och han poängterade ju just den meningen...därför kändes det som klockren ironi..jeje men jag kan ha fel...TÄNK om jag har fel
    Visst är han självsäker, men han verkar också ha ångest för en hel del grejer, vilket han skriver om ibland på sin blogg. Absolut narcissistisk, men samtidigt tycks det finnas en annan sida av Alex Schulman. Om han varit ironisk tror jag att han hade skrivit:
    Jag älskar verkligen Jocke Bergs nasala röst. Att lyssna på kents musik är en lika naturlig del av min dag som att dricka kaffe och läsa morgontidningen.
    Låt dom komma nu

  8. #38
    Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002
    Inlägg
    22 316

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av utomjording Visa inlägg
    Visst är han självsäker...
    Nej, antagligen inte. En självsäker människa behöver inte fläka ut sig på det sättet.

  9. #39
    Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    34 881

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg
    Nej, antagligen inte. En självsäker människa behöver inte fläka ut sig på det sättet.
    Du kan ha rätt. Många mediepersonligheter, skådespelare och liknande ser ut som om de äger världen när de befinner sig på sin scen, vilket kan vara på teatern, framför kameran, i tidningen, på bloggen... Men i själva verket kämpar de mot svår scenskräck.
    Låt dom komma nu

  10. #40
    Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    Ort
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake
    Inlägg
    11 114

    Standard

    alltså för mig spelar det ingen roll hur mycket han dissar kent.

    jag kan ändå inte låta bli att tycka om honom...han ÄR rolig och smart och han försöker göra sitt jobb allra bäst. det är det som är hans mål...

    får se hur länge det håller.

    men han är ju smart också..kent är något av det största vi har i sverige att dissa dom skapar ju konflikt och konflikt skapar uppmärksamhet och uppmärksamhet skapar exakt det alex schulman söker och vill ha...

  11. #41
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2004
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 445

    Standard

    Schulman har gjort det igen! Han har nu gjort veckans "inne-och utelista", och just denna handlade om Rockbjörnen.

    Kent ligger etta på utelistan med motiveringen:
    "Struntade i Rockbjörnen. Struntade i fansen. Åkte till Norge i stället. Då kan de väl stanna kvar där något år till, kanske. Inte mig emot."

    Sahara Hotnights som vann året svenska grupp hade nummer tre på innelistan med motiveringen:
    "Så oerhört skönt för en Kenthatare som jag att slippa se Sveriges mesta prettoband vinna Sveriges finaaste musikpris. Mycket roligare med Sahara Hotnights. De är förvisso Sveriges näst mesta prettoband, men de är i alla fall medvetna om det."

    Annars tyckte jag, som var där, att han var riktigt rolig med sitt livebloggande på galan.

  12. #42
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Oct 2007
    Inlägg
    2 216

    Standard

    Sarkasm?


    _______________
    (mimmi77 med ny tillfällig profil)

  13. #43
    Medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Karlskrona
    Inlägg
    279

    Standard

    Alex Schulman verkar lite... korkad. På vilket sätt är Sahara Hotnights ett prettoband? På vilket sätt att det en svikelse mot fansen att inte kunna medverka på en fjantig prisgala som dessutom bara sänts på nätet? Orsaken att dom inte var där var för helvete för ATT DOM SPELADE FÖR FANSEN. Det hade väl varit värre om dom ställt in spelningen bara för att gå dit och hämta pris. Som sagt, hur korkad får man va? Varför läser folk saker och ting han skriver? Jag förstår inte. Sen är väl Kent ganska medvetna om att dom kan vara pretentiösa? Eller är allt han skriver ironiskt? Försöker han bara reta upp folk? Kan han inte bara försvinna?

  14. #44
    Erfaren medlem Palace_Mains avatar
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    Östersund
    Inlägg
    16 980

    Standard

    alex är en tönt
    varje gång du möter min blick, blir min värld en aning större

  15. #45
    Erfaren medlem Enskadaredanskedds avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Ort
    Lidköping
    Inlägg
    11 994

    Standard

    han är faktiskt väldigt irriterande & dålig.
    .
    .

    just because i'm losing, doesn't mean i'm lost

Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •